Gravatar

#5031 Kruse 14 år siden

"X-Men: The Last Stand" er over middel og udemærket underholdende uden at være på niveau med de to første film, men sammenlignet med "X-Men Origins: Wolverine" er den et sandt mesterværk!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5032 evermind 14 år siden

Den første X-men er overvurderet. There, I said it. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5033 Kruse 14 år siden

Du er overvurderet. There, I said it. :)
Gravatar

#5034 Batsy 14 år siden

5030# YAY!

5032# Delvist enig, syndes den er fremragende underholdning men kunne være bedre 8)

1, X-men 2 5/6
2, X-men First Class 5/6
3, X-men 4,5/6
4, X-men The last stand 4,5/6
5, X-men Orgins; Wolverine 4/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5035 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hmmm... jeg ville hellere sige

X-men - 4/6
X-men 2 - 5/6
X-men The Last Stand - 1/6
X-men Origins Wolverine - 2/6
X-men First Class - 5/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5036 Neranders 14 år siden

U2: Go Home - Live from Slane Castle mens jeg går og rydder op.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#5037 Kruse 14 år siden

#5035: Du vægter simpelthen X-Men Origins: Wolverine højere end The Last Stand?! Du må virkelig have drukket af natpotten, eller også er det en af de der tilfælde hvor du bedre kan nyde en film der er fuldstændig elendig, fremfor en der bare er middelmådig/dårlig.
Gravatar

#5038 Skeloboy 14 år siden

På en skala fra 1-10 vil jeg give X1-3 10/10 til sammen nok...

X-Men: 4/10
X-Men 2: 5/10
X-Men 3: 1/10...

Skal se:
Terminator 1..efterfulgt af:

Terminator 2...
Gravatar

#5039 Herrguth 14 år siden

Selv vurderer filmene således:
X-Men: 9/10
X2: 9/10
X-Men: The Last Stand: 8/10
X-Men Origins: Wolverine: 6/10

Nu har jeg lige smidt The Good, The Bad and the Ugly i afspilleren og så så jeg at den varer næsten 3 timer, så nu overvejer jeg at tage den ud igen. Jeg har længe taget tilløb til at få set den film, men jeg er ikke særlig god til westerns, og de 2 andre film sagde mig intet og var bare kedelige, så 3 timer i samme rille, ved jeg ikke om jeg orker. Jeg tror jeg går en lang tur i det gode vejr, og så må vi se hvad humøret siger når jeg vender tilbage. :)
A Fistful of Dollars - 4/10
For a Few Dollars More - 4/10
Gravatar

#5040 BN 14 år siden

Herrguth (5039) skrev:

Nu har jeg lige smidt The Good, The Bad and the Ugly i afspilleren og så så jeg at den varer næsten 3 timer, så nu overvejer jeg at tage den ud igen. Jeg har længe taget tilløb til at få set den film, men jeg er ikke særlig god til westerns, og de 2 andre film sagde mig intet og var bare kedelige, så 3 timer i samme rille, ved jeg ikke om jeg orker.

A Fistful of Dollars - 4/10
For a Few Dollars More - 4/10

Pyha! Hvis du ikke har højere tanker om de to sidstnævnte film, endsige westerns generelt, så tvivler jeg virkelig på, at 'The Good, the Bad and the Ugly' vil være noget for dig.

Meeeeeen måske er der en smule håb, for den har mere format som en storfilm end sine to forgængere, og den betragtes også af mange (velsagtens de fleste) som den bedste film i Sergio Leones 'Dollar'-trilogi.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: