Gravatar

#5141 Twister 14 år siden

Gensyn med X2.

Mit gensyn med X-men var ganske positivt da filmen var lige så god som jeg huskede den (7/10). Håber det samme er tilfældet med X2 som jeg fandt bedre end dens forgænger, da jeg så den første gang.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5142 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se "Iron Man 2" i aften.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5143 MMB 14 år siden

Sidder og ser Star Wars III. Og det forbavser mig endnu engang, hvor god en film det egentlig er! Den er klart Star Wars agtig og viser, at Lucas på trods af 1'eren og til dels også 2'eren godt kan noget endnu.
Gravatar

#5144 Skeloboy 14 år siden

#5143 - hehe, jeg gag ikke se den, fordi jeg kom i tanke om, at jeg ikke er rigtig vild med den. Dog er den bedre end 1 og 2
Gravatar

#5145 MMB 14 år siden

Den er lige så god, som de to film til sammen! Den er rigtig god endda. :)
Gravatar

#5146 Twister 14 år siden

Jeg vil se The Pursuit of Happynessfør jeg går i seng!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5147 Skeloboy 14 år siden

#5145 - hehe, der er jeg faktisk enig, men nu er 1'eren og 2'eren også ret så ringe, så det gør SW3 acceptabel...:)
Gravatar

#5148 MMB 14 år siden

Mere end blot acceptabel, hvis du spørger mig. :)
Gravatar

#5149 Batsy 14 år siden

Enig med Dig Foeller, syndes SW3 er en af de bedste star wars film, og har en af de bedste soundtracks, der hvor Anakin og Obi wan kæmper, hold da fast en kamp og et episkt soundtrack!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5150 MMB 14 år siden

Ja, det er en rigtig god kamp, og slutningen på filmen er virkelig god.

Her er nogle alternative plakater til filmene: ^^
http://blog.mtv.dk/movies/files/2010/06/sw001.jpg

Skriv ny kommentar: