PIK OG RØV OG FISSE. Jeg anede ikke, at der var et udvidet cut, og jeg har derfor bare købt standard versionen på blu-ray. Desværre ser det ikke ud til, at den forlængede udgave er på BD. :( Hvor meget bedre er den forlængede?
#5174 Jeg vil sige MEGET!!! Directors cut er 173 (Cinema Paradiso: The New Version) og det internationale 124 minutter.
Det er nat og dag. Det var netop den meget udvidede slutning, som satte alle begivenheder i i relief og gav fortællingen emotionel dybde og gjorde den mindre "en-dimensionel". Jeg blev langt mere rørt af den nye version.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Cinema Paradiso Full Metal Jacket Eyes Wide Shut Dr. Strangelove A Clockwork Orange The Searchers The Insiders Gandhi Alien: Resurrection 3 Days of Condor
#5171 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5172 Kruse 14 år siden
#5173 IK 14 år siden
Gensyn med Goodfellas. Den slår dem alle til plukfisk. :)
#5174 MMB 14 år siden
PIK OG RØV OG FISSE. Jeg anede ikke, at der var et udvidet cut, og jeg har derfor bare købt standard versionen på blu-ray. Desværre ser det ikke ud til, at den forlængede udgave er på BD. :(
Hvor meget bedre er den forlængede?
#5175 IK 14 år siden
Haha :) Hvem er det lige du imiterer der?
#5176 Bruce 14 år siden
Det er nat og dag. Det var netop den meget udvidede slutning, som satte alle begivenheder i i relief og gav fortællingen emotionel dybde og gjorde den mindre "en-dimensionel". Jeg blev langt mere rørt af den nye version.
#5177 MMB 14 år siden
Ikke nogen tror jeg? :P
Det var et impulsivt vredesudbrud.
#5178 BN 14 år siden
Full Metal Jacket!
#5179 MMB 14 år siden
Lort. :(
Men tak for infoen i hvert fald...
#5180 Bruce 14 år siden