Gravatar

#1031 Twister 15 år siden

Havde egentlig håbet på at se Dogville eller Slumdog Millionaire, men brormand ville så gerne se Kill Bill volume 2 så det blev den istedet.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1032 Kruse 15 år siden

#1030: Er det da ikke sådan alle ser film??? ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1033 fubar 15 år siden

Går i seng, med "Starman" i afspilleren
Gravatar

#1034 filmz-Bruce 15 år siden

Satser på Roman Polanski film i morgen i Dagmar!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1035 MOVIE1000 15 år siden

Jeg har ikke rigtigt noget at lave i påsken så jeg har lavet en kasse med 8 stks papir lapper i, på hvert papirlap står der en trilogi eller quadrilogi. Jeg skal så trække et stk papirlap for hver dag og den trilogi eller quadrilogi der står på seddelen skal jeg se hele dagen. og idag blev det Alien :)

fik set Anja og viktor i medgang og modgang igår :( en af de værste danske film jeg nogensinde har set, men det var sjovt at se ekstramaterialet, alle ISÆR REGNER GRASTEN var utrolig selvsikre på en fortsættelse og go succes ;P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1036 davenport 15 år siden

Du burde gå ud og lege i solen!!!! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1037 Skeloboy 15 år siden

Min plan er at se de 4 film i min Ed Wood Shocker Box, som jeg ikke har set: Glen or Glenda?, Jail Bait, Bride of the Monster og The Night of the Ghouls
Gravatar

#1038 lyspunkt 15 år siden

Svinger lidt imellem Engle & Dæmoner jeg har haft liggende et stykke tid indtil jeg kom gennem bogen og Jack Brooks: Monster Slayer jeg snuppede som impulskøb sidste gang jeg var i SS.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#1039 MoH 15 år siden

Det skal du glæde dig til, det er nogle herlige film ;)
Gravatar

#1040 Twister 15 år siden

Slumdog Millionaire er aftenens underholdning for mig. Overvejede egentlig Dogville og Once upon a time in america, men da begge film er meget lange (specielt sidstnævnte) blev det slumdog.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: