Gravatar

#5211 BN 14 år siden

William Wylers western 'The Big Country' - engang i aften.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5212 Collateral 14 år siden

Kunne være jeg skulle få set den næste film til min top 60 i dag... Ellers ser jeg nok "To på Flugt"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5213 Bobby Singer 14 år siden

Er blevet bidt af en gal superhelt og nu kan jeg slet ikke få nok af dem. Ikke nok med at jeg genså "The Incredibles", for gud ved hvilken gang, i går og er i gang med min anden playthrough af Infamous, så jeg er klar til toeren, så har jeg pludselig en uforklarlig lyst til at gense Nolans Batman film. Så i aften står den på et mini maraton med "Batman Begins" og "The Dark Knight". Det bliver også første gang jeg ser dem på blå, så forventningerne er høje.
Idjit
Gravatar

#5214 Kruse 14 år siden

I aften skal jeg i biffen og se Source Code :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5215 MOVIE1000 14 år siden

Prikker hul på en Alien marthon på BD, som jeg er spændt på at se hvordan kvaliteten den er, og til at udforske ekstramaterialet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5216 Bruce 14 år siden

#5211 :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5217 BN 14 år siden

Bruce (5216) skrev:
#5211 :)

Nu må du ikke tro, at jeg har fulgt anbefalingen eller tippet fra en sort, smilende fyr ved navn Bruce - næh, jeg mener bestemt, det var en anmeldelse skrevet af en særdeles HVID fyr herinde med samme navn og en påfaldende lighed med Clint Eastwood!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5218 Skeloboy 14 år siden

Skal se...The Big Country :)

Ham Wyler har sgu alligevel lavet meget godt...og mangler endda et par af hans klassikere, men har da set disse:

5/10
How To Steal A Million

7/10
Heiress, The

8/10
Mrs. Miniver
Best Years Of Our Lives, The
Children's Hour, The

9/10
The Letter
Roman Holiday
Ben-Hur
Gravatar

#5219 Bruce 14 år siden

#5217 Håber du synes om den. Jeg kan godt lidt dens, for tiden, meget utraditionelle tilgang til western konventionerne. Peck er alt andet end den sædvanlige western protagonist.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5220 Batsy 14 år siden

The New World for første gang =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: