Gravatar

#1041 Batsy 15 år siden

The Hulk skal jeg til og se, den er slet ikke så dårlig, selv om de sjove optagelser er lidt forvirerende
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1042 smilemirabell 15 år siden

Den nåede vi så ikke lige :-(
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.
Gravatar

#1043 Twister 15 år siden

Brormand fik mig overtalt til at give Cloverfield en chance. Håber ikke jeg begår en fejltagelse ved at bruge de tidlige nattetimer på den.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1044 dyg 15 år siden

#1043 - Jeg synes personligt, at det er et ganske habilt take på monster-genren. Den har efterhånden fået 3-4 gensyn i hjemmebioen, og den skuffer stadigvæk ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1045 jessup 15 år siden

Sidste afsnit af Dead set.
This is just until June
Gravatar

#1046 Twister 15 år siden

nayze (1044) skrev:
#1043 - Jeg synes personligt, at det er et ganske habilt take på monster-genren. Den har efterhånden fået 3-4 gensyn i hjemmebioen, og den skuffer stadigvæk ikke.

Jeg må sige jeg blev positivt overrasket. En aldeles udemærket monsterfilm synes jeg :) sniger sig lige nøjagtig op på 5 stjerner i min bog (jovist små stjerner, men ikke desto mindre stadig fem af dem)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1047 Twister 15 år siden

Idag er der dømt Western-tema så jeg har som mål at skulle igennem følgende western-film:

- A Fistful of Dollars
- Once Upon a Time in the West
- Tombstone
- Appaloosa

Gravatar

#1048 filmz-Bruce 15 år siden

#1047 Tag Appaloosa først, så går det fremad :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1049 Highland Park 15 år siden

#1047: Nøjes med at se "Once Upon a Time in the West" og tilbring (mindst) resten af dagen med filmen rumsterende i krop og sind. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1050 natterjack 15 år siden

jessup (1045) skrev:
Sidste afsnit af Dead set.
Jeg så ved en fejl den redigerede, korte udgave. :(

Skriv ny kommentar: