Jeg tror at jeg vil vove mig ud i at se "Vidocq" :)
Jeg er et kvarter inde i filmen, men jeg har ærligt talt ikke lyst til at se resten af filmen(Sorry Evermind!). Men jeg lover at hvis Bruce skamroser filmen i jeres podcast, så skal jeg nok få set den færdig ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Skal til at se Frantisek Vlácils "Valley of the Bees". Har købt Vlacil-boksen og glæder mig utroligt meget til at få set hans andre - har før set Marketa Lazarová, der sammen med Spalovač mrtvol og Diamonds of the Night er de bedste tjekkiske film efter min mening.
Jeg er et kvarter inde i filmen, men jeg har ærligt talt ikke lyst til at se resten af filmen(Sorry Evermind!). Men jeg lover at hvis Bruce skamroser filmen i jeres podcast, så skal jeg nok få set den færdig ;)
Hva' helve'?!? Spild af go' film!! :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#5311 Kruse 14 år siden
#5312 Kruse 14 år siden
#5313 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden
Ja, det bliver spændende at høre hvad folk siger til den, jeg har i hvert fald mine noter klar. :)
#5314 Fellaheen 14 år siden
#5315 evermind 14 år siden
Hva' helve'?!? Spild af go' film!! :(
#5316 Antlion 14 år siden
Alle gode film, men "Marketa Lazarová" er og bliver Vlácils mesterværk.
#5317 Batsy 14 år siden
Gladiator
Ghost Rider
Gangs of New York
Gremlins 2
Goldenfinger
Goldeneye
Godzilla
eller skal jeg springe over til H og se nogle af de her film
Hellboy
Hellboy II
Hero wanted
Hulk
Hancook
Honey i shrunk the kids
I dont know what to pick!? )=
#5318 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5319 Batsy 14 år siden
#5320 BN 14 år siden
Tsk, tsk! Du skulle have taget 'Gladiator'!
:-)