"Apocalypse Now" selvfølgelig. Ikke det argentinske pjat...
Jeg skulle nok have ventet på svaret, for jeg var ikke ovenud begejstret for den argentinske oscarvinder. Lidt for dvælende i tempoet og til tider lidt tung at komme i gennem. Den havde dog mange fine detaljer og nogle ekstremt gode elementer og virkemidler, bl.a. en slutning der fejede benene væk under mig og en velfungerende historie om kærlighed, men det var som om, at jeg manglede et eller andet jeg ikke kan sætte en finger på lige nu. Men jeg vil lige tænke lidt nærmere over den og læse de forskellige reviews herinde på Filmz. Ovenstående er ikke en egentligt anmeldelse, kun lige et par hurtige tanker om filmen, men 4/6 er nok min umiddelbare karakter. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5303 jeg blev en smule skuffet, den skal nok ses med et par bajere og nogle drengerøve :) men især en scene som jeg bedst husker var jeg flad af grin over
Den scene hvor han hiver tarmen ud af en anden person, og tager tarmen og svinger sig ned på underetagen :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#5304: Det desværre også en film der skuffede mig. Det er en noget middelmådig omgang, som langt fra var lige så underholdende som "Planet Terror", som jeg synes var god spas.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5304 - Så kan jeg kun anbefale dig at se Ricki Oh, hvor en person skærer sin mave op og hiver sine egne tarme ud, udelukkende for at bruge dem til at forsøge at kvæle en anden peron med. Fantastisk, intet mindre! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#5301 Antlion 14 år siden
#5302 Bony 14 år siden
Jeg skulle nok have ventet på svaret, for jeg var ikke ovenud begejstret for den argentinske oscarvinder. Lidt for dvælende i tempoet og til tider lidt tung at komme i gennem. Den havde dog mange fine detaljer og nogle ekstremt gode elementer og virkemidler, bl.a. en slutning der fejede benene væk under mig og en velfungerende historie om kærlighed, men det var som om, at jeg manglede et eller andet jeg ikke kan sætte en finger på lige nu. Men jeg vil lige tænke lidt nærmere over den og læse de forskellige reviews herinde på Filmz. Ovenstående er ikke en egentligt anmeldelse, kun lige et par hurtige tanker om filmen, men 4/6 er nok min umiddelbare karakter. :)
#5303 Kruse 14 år siden
#5304 MOVIE1000 14 år siden
#5305 BN 14 år siden
Det er sådan lægerne gør på Rigshospitalet, når elevatorerne ikke virker ...
#5306 Kruse 14 år siden
#5307 Twister 14 år siden
#5308 dyg 14 år siden
#5309 Åkepool 14 år siden
Eva?
#5310 Lord Beef Jerky 14 år siden