Gravatar

#5421 Batsy 14 år siden

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5422 IK 14 år siden

Batsy (5421) skrev:
5420# Ebert gav den kun 3?

Dårlig hukommelse fra mig. :) Men Travers er jeg meget sikker på.
Gravatar

#5423 Skeloboy 14 år siden

#5420 - historien kan regnes ud bare ved at læse om den...den er så 100% typisk, at man bare ved, der kommer en lille nedtur før opturen...og hvordan det kommer osv osv...og dertil synes jeg absolut ikke den er sjov...har haft et eneste smil på løben i løbet af filmen...(da han viser pengene)

Det skal lige nævnes, at det også er en type film, jeg ikke kan lide...synes heller Blades of Glory, Pick of Destiny eller andre moderne komedier er gode
Gravatar

#5424 Bruce 14 år siden

#5423 Så længe du bare ikke nævner Anchorman!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5425 Batsy 14 år siden

5423# Pick of destiny er en genial komedie, og med røv god musik fra Black om ham den anden især den her er god-

Den er os i det hele tager en utrolig sjov!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5426 Skeloboy 14 år siden

#5424 - har ikke set Anchorman :)
Gravatar

#5427 Twister 14 år siden

Snupper afsnit 3 af Six Feet Under
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5428 Skeloboy 14 år siden

Jeg har besluttet mig for at få gjort et gigantisk indhug i manglende film, så jeg starter sgu bare fra toppen. Derfor skal der i dag ses:

25th Hour
36th Chamber of Shaolin
A Better Tomorrow

Og hvis tiden tillader:
A Single Man
Gravatar

#5429 MOVIE1000 14 år siden

Igår så jeg Get him to the greek, for lang, forudsigelig og til tider tung, enkelte scener kunne man da smile over, dog skrald grinede jeg kun en gang.

efter denne deprimerende oplevelse har jeg valgt at holde en Saw marathon til at finde mit gamle jeg igen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5430 IK 14 år siden

The Wages of Fear

Skriv ny kommentar: