Gravatar

#5441 Collateral 14 år siden

Jeg skynder mig videre fra Steve Miners rædderlige "Day of the Dead" (som i øvrigt næsten intet har med Romeros film at gøre), til en film jeg forventer noget bedre underholdning af, nemlig "Die Hard"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5442 Kruse 14 år siden

Skeloboy (5437) skrev:
#5436 - den må du meget gerne skrive om...har endnu ikke stiftet bekendtskab med Guy Maddin

Det bliver ikke til en decideret anmeldelse fra mig af, da jeg ville få svært ved at forklare filmen. Det tog mig lige et godt stykke tid (ca. en halv time), før at jeg for alvor havde vænnet mig til den specielle stil som filmen har, men derefter var den faktisk ganske fascinerende. Guy Maddin fortæller om byen Winnipeg på en helt anden og mere personlig måde end "almindelige dokumentarfilm" formentlig ville gøre det, og han har fokus på detaljer og absurditeter som man nok ikke normalt ville høre om, og det er bestemt interessant.

Så den kan bestemt anbefales, selvom at det nok ikke er en film der vil tiltale alle.(Hvilket naturligvis heller ikke skal være et mål)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5443 Twister 14 år siden

Efter et afsnit af The Office (U.S version) vil jeg have mig et gensyn med Hellboy.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5444 Skeloboy 14 år siden

A Single Man

Og senere i aften:
Anklaget
Gravatar

#5445 Broomie 14 år siden

A Single Man er en ganske god og flot film. Man kan sagtens se, at den er instrueret af en designer hvert fald. Flot debutfilm af Tom Ford!
Gravatar

#5446 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg i aften vil tage et gensyn med "The Shawshank Redemption", denne gang for første gang på BD.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5447 TheEnd 14 år siden

A bottle! Don't bother.
Gravatar

#5448 Bobby Singer 14 år siden

Tror jeg vil give "Stardust" en chance i aften. Jeg er ellers ikke den største fantasy fan, men kunne meget godt lide både "Kickass" og "X-men: First Class", af samme instruktør, for slet ikke at glemme alt den positive kritik den har fået rundt omkring. Nogle folk virker til at virkelig elske den her film, så nu må jeg se what all the fuzz is about. Forhåbentlig kan den fortrylle mig ligesom den har fortyllet andre.

Så snupper jeg måske en enkelt gøjser bagefter og det bliver enten "Buried" eller "Splice".
Idjit
Gravatar

#5449 Skeloboy 14 år siden

SAMCRO (5448) skrev:
Tror jeg vil give "Stardust" en chance i aften. Jeg er ellers ikke den største fantasy fan,

Det er absolut en herlig, herlig film. En af de film med en masse dejligt uforpligtende lir, man bliver i godt humør af :)

Hvis du kan lide The Princess Bride, Labyrinten, Dark Crystal, Willow og så'n, kan du helt sikkert også lide Stardust...8/10 til den :)
Gravatar

#5450 Bobby Singer 14 år siden

Skeloboy (5449) skrev:
Hvis du kan lide The Princess Bride, Labyrinten, Dark Crystal, Willow og så'n, kan du helt sikkert også lide Stardust...8/10 til den :)

Jeg må med skam indrømme, at jeg kun har set "Willow" af de nævnte og husker den som nogenlunde, men det er altså også ved at være et par år siden. ;)
Idjit

Skriv ny kommentar: