Gravatar

#5531 Skeloboy 14 år siden

#5530 - det gør jeg helt sikkert heller ikke...;)
Gravatar

#5532 Batsy 14 år siden

5530# Haha BN!, NU fik jeg cola udover computeren det ved du hvad betyder en enkelt billet til Arkham Asylum!

Men jeg er enig med Samcro, og Bruce#
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5533 Antlion 14 år siden

"Game of Thrones" sæson 1.
Gravatar

#5534 Kruse 14 år siden

Jeg har lyst til at se en af Billy Wilder-filmene jeg mangler fra mine to boxset, men ved ikke helt hvad for en jeg skal vælge. Valget står i mellem:

The Seven Year Itch
The Fortune Cookie
The Private Life of Sherlock Holmes
Avanti!
Irma La Douce
Kiss Me, Stupid
One, Two, Three

Nogen forslag?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5535 MOVIE1000 14 år siden

Var lige et smut inde i blockbuster hvor jeg købte, Pas på pelsdyrene og You will meet a tall dark stranger.

Så først den først nævnte, utrolig plat til tider så plat og dårlig at det blev sjovt.
Bagefter så jeg så den anden, en herlig film af Woody Allen, en rigtig god hyggfilm man kan få eftermiddagen til at gå med :)

Nu vil jeg tilbage til Harry Poter og fønixordenen BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5536 Batsy 14 år siden

5535# Den er utrolig ringe ( Pas på pelsdyrene) Fraser må have valgt den film KUN pga penge, kan slet ikke se det sjove i at arbejde på den film, hvertfald ikke for ham =P

Gravatar

#5537 MOVIE1000 14 år siden

Jeg synes den er dårlig på den gode måde, på en måde ved de det også selv og det er bare fedt at se at de har moret sig med at lave den film, men for det meste var der nogle ting der ikek virkede men jeg synes sgu at i sidste ende holder den især som en børne/familie film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5538 IK 14 år siden

Kruse (5534) skrev:

The Seven Year Itch
The Fortune Cookie
The Private Life of Sherlock Holmes
Avanti!
Irma La Douce
Kiss Me, Stupid
One, Two, Three

Sorry dude, har ikke set nogen af filmene. Men med Billy Wilder kan man næsten ikke vælge forkert. :)

Jeg skal se The Hustler.
Gravatar

#5539 Batsy 14 år siden

5537# Synes bare plottet var set før, talende dyr osv, tror bare det en trættende ide =P

Gravatar

#5540 Kruse 14 år siden

IK (5538) skrev:
Sorry dude, har ikke set nogen af filmene. Men med Billy Wilder kan man næsten ikke vælge forkert. :)

Nej, det har du skam ret i. Jeg er ret vild med hans film, og har endnu ikke set en dårlig en :)

Men siden at der ikke er nogen der lader til at have et forslag, så tror jeg at jeg vælger "One, Two, Three".

IK (5538) skrev:
Jeg skal se The Hustler.

Very nice!!! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: