Gravatar

#5541 BN 14 år siden

Kruse (5534) skrev:
Jeg har lyst til at se en af Billy Wilder-filmene jeg mangler fra mine to boxset, men ved ikke helt hvad for en jeg skal vælge. Valget står i mellem:

The Seven Year Itch
The Fortune Cookie
The Private Life of Sherlock Holmes
Avanti!
Irma La Douce
Kiss Me, Stupid
One, Two, Three

Nogen forslag?

The Seven Year Itch. Husker den som en ganske habil komedie.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5542 MMB 14 år siden

Antlion (5533) skrev:
"Game of Thrones" sæson 1.

Glæd dig til en transcenderende oplevelse!
Gravatar

#5543 Batsy 14 år siden

Resten af Hellboy 2, og så Iron man vis jeg når det =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5544 Antlion 14 år siden

Foeller (5542) skrev:
Glæd dig til en transcenderende oplevelse!

Huh?

Nå, jeg skal til episode 4 nu. Indtil videre er det ganske spændende.
Gravatar

#5545 MMB 14 år siden

Du vil snart indse en transcenderende sandhed!

Serien bliver endda bedre endnu. ;)
Gravatar

#5546 Kruse 14 år siden

BN (5541) skrev:
The Seven Year Itch. Husker den som en ganske habil komedie.

Du var lidt forsent med forslaget, men det bliver formentlig den jeg vælger næste gang af mine Billy Wilder-film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5547 Bony 14 år siden

Kruse (5546) skrev:
Du var lidt forsent med forslaget, men det bliver formentlig den jeg vælger næste gang af mine Billy Wilder-film.

Men hvad syntes du så om One, Two, Three? Det er efter min mening en ganske herlig film. Hvis jeg havde nået det inden dit valg, havde jeg nemlig sagt at du skulle se lige præcis den. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5548 Kruse 14 år siden

Bony (5547) skrev:
Men hvad syntes du så om One, Two, Three? Det er efter min mening en ganske herlig film. Hvis jeg havde nået det inden dit valg, havde jeg nemlig sagt at du skulle se lige præcis den. :)

Jeg synes at den var ganske fin, men jeg er ikke ligeså begejstret som dig. Mit problem med den var simpelthen at jeg ikke synes den var specielt sjov(Slet ikke på niveau med "Some Like It Hot"). Der var dog et par gange at filmen fremtvang et smil, og hele konceptet synes jeg var ganske fint. Men det er svært at sætte en finger på filmhåndværket, og selvom at jeg synes at det er den svageste Billy Wilder-film jeg hidtil har set, så er det på ingen måde en dårlig film. Hvis jeg skulle give den en karakter, så lander jeg nok på en 7/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5549 Bony 14 år siden

Kruse (5548) skrev:
Jeg synes at den var ganske fin, men jeg er ikke ligeså begejstret som dig. Mit problem med den var simpelthen at jeg ikke synes den var specielt sjov(Slet ikke på niveau med "Some Like It Hot"). Der var dog et par gange at filmen fremtvang et smil, og hele konceptet synes jeg var ganske fint. Men det er svært at sætte en finger på filmhåndværket, og selvom at jeg synes at det er den svageste Billy Wilder-film jeg hidtil har set, så er det på ingen måde en dårlig film. Hvis jeg skulle give den en karakter, så lander jeg nok på en 7/10

Det lyder rigtig nok som om, at jeg var en del mere begejstret. Selv lander jeg på en 5/6'er til den. Men jeg er helt enig i, at Some Like It Hot er bedre. Men det er der selvfølgelig heller ikke noget at sige til, da det efter min mening er en af de bedste komedier der nogensinde er lavet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5550 Antlion 14 år siden

Foeller (5545) skrev:
Serien bliver endda bedre endnu. ;)

Ja, den tog sgu fart på til sidst!

Drager... Ja tak!

Skriv ny kommentar: