Gravatar

#5572 Antlion 14 år siden

Nå, jeg vil begynde på "Firefly". Jeg har desværre (eller heldigvis?) ikke tid til at tæske hele sæsonen igennem på én gang.
Gravatar

#5573 Steffan Rasmussen 14 år siden

Porco Rosso.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5574 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vælger at se "Cat on a Hot Tin Roof" i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5575 BN 14 år siden

Kruse (5574) skrev:
Jeg tror at jeg vælger at se "Cat on a Hot Tin Roof" i aften :)

Et godt valg med to yderst velspillende stjerner (Newman og Taylor), samt en ligeledes god Burl Ives, som jeg efter denne film og 'The Big Country' vil holde mere øje med i ældre film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5576 Twister 14 år siden

Skal testkøre min nye Blu-Ray afspiller ordenligt, for første gang. hvilken bedre måde at gøre det på med Black Swan (BD-version).

Det bliver mit første gensyn med filmen som jeg betegner som den bedste film jeg nogensinde har set i biografen og en af de bedste film jeg nogensinde har set. ser frem til at finde ud af om den status holder stik efter gensynet :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5577 Twister 14 år siden

Fortsætter med Scott Pilgrim vs. The world også på Blu-Ray
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5578 Fellaheen 14 år siden

Fuck! Jeg ser uanet potentiale i [url= film ud fra introen.[/url]

Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#5579 Bruce 14 år siden

Twister (5576) skrev:
Skal testkøre min nye Blu-Ray afspiller ordenligt, for første gang. hvilken bedre måde at gøre det på med Black Swan (BD-version).

Sound of Music! The fucking holy grail of BD's!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5580 Collateral 14 år siden

"Blue Crush" ... og nej det er ikke noget jeg ser frem til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: