Jeg tror at jeg vælger at se "Cat on a Hot Tin Roof" i aften :)
Et godt valg med to yderst velspillende stjerner (Newman og Taylor), samt en ligeledes god Burl Ives, som jeg efter denne film og 'The Big Country' vil holde mere øje med i ældre film.
Skal testkøre min nye Blu-Ray afspiller ordenligt, for første gang. hvilken bedre måde at gøre det på med Black Swan (BD-version).
Det bliver mit første gensyn med filmen som jeg betegner som den bedste film jeg nogensinde har set i biografen og en af de bedste film jeg nogensinde har set. ser frem til at finde ud af om den status holder stik efter gensynet :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#5571 Skeloboy 14 år siden
#5572 Antlion 14 år siden
#5573 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5574 Kruse 14 år siden
#5575 BN 14 år siden
Et godt valg med to yderst velspillende stjerner (Newman og Taylor), samt en ligeledes god Burl Ives, som jeg efter denne film og 'The Big Country' vil holde mere øje med i ældre film.
#5576 Twister 14 år siden
Det bliver mit første gensyn med filmen som jeg betegner som den bedste film jeg nogensinde har set i biografen og en af de bedste film jeg nogensinde har set. ser frem til at finde ud af om den status holder stik efter gensynet :)
#5577 Twister 14 år siden
#5578 Fellaheen 14 år siden
#5579 Bruce 14 år siden
Sound of Music! The fucking holy grail of BD's!
#5580 Collateral 14 år siden