I aften klokken 18.15 skal jeg i biografen og se "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2". Damn, jeg glæder mig! :)
Hmm, jeg er begyndt at overveje, om jeg en dag skal låne de 7 første film af vores datter og svigersøn og give serien en ny chance. Jeg kom aldrig længere end til nr. 1 og 2, før jeg tabte interessen for den. Og det syntes jeg tegnede skidt for serien som helhed.
Al den magi er heller ikke noget der i sig selv er interessant - ikke for mig ihvertfald. Men måske er der noget dybere at komme efter?
#5661 MMB 14 år siden
Ender på TV2 Zulu i stedet -.-
#5662 wimmie 14 år siden
#5663 Kruse 14 år siden
Jep. Er det da en film man genser? ;)
Ej, det var da ganske fin underholdning, selvom at den ikke når op Bourne-filmenes niveau.
#5664 BN 14 år siden
Det er vi ganske enige om. :-)
#5665 Kruse 14 år siden
#5666 MMB 14 år siden
Har du også god grund til! :) Damn, den er god. :)
#5667 BN 14 år siden
Hmm, jeg er begyndt at overveje, om jeg en dag skal låne de 7 første film af vores datter og svigersøn og give serien en ny chance. Jeg kom aldrig længere end til nr. 1 og 2, før jeg tabte interessen for den. Og det syntes jeg tegnede skidt for serien som helhed.
Al den magi er heller ikke noget der i sig selv er interessant - ikke for mig ihvertfald. Men måske er der noget dybere at komme efter?
#5668 MMB 14 år siden
#5669 MMB 14 år siden
#5670 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden
What. The. Fuck!