Gravatar

#5661 MMB 14 år siden

Bestemmer mig hele tiden for at se en film, men ender hele tiden med at lade vær. -.-
Ender på TV2 Zulu i stedet -.-
Gravatar

#5662 wimmie 14 år siden

Har lige set Gøgereden - næste film bliver Wolfman (2010)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5663 Kruse 14 år siden

BN (5660) skrev:
Første gang?

Jep. Er det da en film man genser? ;)

Ej, det var da ganske fin underholdning, selvom at den ikke når op Bourne-filmenes niveau.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5664 BN 14 år siden

Kruse (5663) skrev:
det var da ganske fin underholdning, selvom at den ikke når op Bourne-filmenes niveau.

Det er vi ganske enige om. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5665 Kruse 14 år siden

I aften klokken 18.15 skal jeg i biografen og se "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2". Damn, jeg glæder mig! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5666 MMB 14 år siden

Har du også god grund til! :) Damn, den er god. :)
Gravatar

#5667 BN 14 år siden

Kruse (5665) skrev:
I aften klokken 18.15 skal jeg i biografen og se "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2". Damn, jeg glæder mig! :)

Hmm, jeg er begyndt at overveje, om jeg en dag skal låne de 7 første film af vores datter og svigersøn og give serien en ny chance. Jeg kom aldrig længere end til nr. 1 og 2, før jeg tabte interessen for den. Og det syntes jeg tegnede skidt for serien som helhed.

Al den magi er heller ikke noget der i sig selv er interessant - ikke for mig ihvertfald. Men måske er der noget dybere at komme efter?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5668 MMB 14 år siden

1'eren og 2'eren er jo børnefilm. Jo længere du kommer, jo mere voksne bliver de. Om du vil kunne lide serien, er dog langt fra sikkert.
Gravatar

#5669 MMB 14 år siden

Full Metal Jacket
Gravatar

#5670 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Jeg har lige smidt Ladyhawke i, som jeg ikke har set i evigheder og er allerede ved at slukke igen p.g.a. musikken.

What. The. Fuck!

Skriv ny kommentar: