Det var jeg til Star Wars 2's midnatspremiere...men til mit forsvar, så var den også 1 time forsinket, og så bliver man sgu lidt træt, når man bare stener i en biograf fra 00-01...
herhjemme er jeg til gengæld faldet i søvn til både den ene og den anden af mine yndlingsfilm. Søvnbehovet er svært at løbe fra - især når man ligger på sin stuesofa! ;-)
Den har jeg også lavet en del gange. Jeg plejer i det fleste tilfælde når det er ved at blive slemt, at sætte afspilleren på pause bare for lige at få hvilet øjnene et par minutter, hvilket altid ender med at jeg vågner op en times tid senere :)
Men det var også første gang at jeg har været ved at døse hen i biografen, udover en enkelt gang på en studietur til Norge i folkeskolen, hvor jeg direkte har sovet igennem det meste af en film(Det var tilgengæld en røvkedelig ungdomsfilm).
Men det ærgrer mig at første gang jeg nogensinde ser en Malick-film i biografen, at jeg så ender med miste al fokus fra filmen, da jeg igennem store dele af filmen var ved at døse hen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har aldrig selv været bare tæt på at falde i søvn i biografen, men en af mine venner, som jeg var i bio og se The Dark Knight med, sov den sidste time af filmen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Men det ærgrer mig at første gang jeg nogensinde ser en Malick-film i biografen, at jeg så ender med miste al fokus fra filmen, da jeg igennem store dele af filmen var ved at døse hen.
#5651 BN 14 år siden
Ja, hold da op!
#5652 Kruse 14 år siden
Den har jeg også lavet en del gange. Jeg plejer i det fleste tilfælde når det er ved at blive slemt, at sætte afspilleren på pause bare for lige at få hvilet øjnene et par minutter, hvilket altid ender med at jeg vågner op en times tid senere :)
Men det var også første gang at jeg har været ved at døse hen i biografen, udover en enkelt gang på en studietur til Norge i folkeskolen, hvor jeg direkte har sovet igennem det meste af en film(Det var tilgengæld en røvkedelig ungdomsfilm).
#5653 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5654 BN 14 år siden
#5655 Bruce 14 år siden
Sov to gange under den sidste Pirates film. Min ven vækkede mig med snorken :(
#5656 MOVIE1000 14 år siden
#5657 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden
#5658 Kruse 14 år siden
#5659 MOVIE1000 14 år siden
#5660 BN 14 år siden
Første gang?