Gravatar

#5681 Antlion 14 år siden

Jeg mangler fortsat at redegøre, hvorfor "Dr. Strangelove" er Kubricks bedste film, men det er uden tvivl en af de bedste komedier nogensinde i min bog.
Gravatar

#5682 MMB 14 år siden

Jeg synes, humoren er meget uddateret, og det er nok især derfor, jeg ikke var særlig imponeret over den.
Gravatar

#5683 Antlion 14 år siden

Humoren er tidløs for mit vedkommende, og jeg voksede heller ikke op i den kolde krig. Jeg skal nok vende tilbage en af dagene, og fortælle, hvorfor jeg finder filmen mesterlig.
Gravatar

#5684 MMB 14 år siden

Sådan er det jo med komedier. Jeg kan sagtens se, hvorfor folk finder humoren morsom, det gør jeg bare ikke. :) Så du behøver sådan set ikke vende tilbage for min skyld, så hellere indsende et svar i SHEEP-tråden. ;)
Gravatar

#5685 Antlion 14 år siden

Det var nu heller ikke kun for din skyld, men også for Fellaheen og Muldgravers. Dem har jeg nemlig lovet det for flere måneder siden.

Ak, og jeg skal også svare tilbage i Greenaway-tråden og redegøre for, hvorfor "Journal d'un curé de campagne" er en litterær film. Nå ja... og færdiggøre min Top 150. :)
Gravatar

#5686 MMB 14 år siden

Okay. :) Men SHEEP er trods alt at prioritere højest...
Gravatar

#5687 Batsy 14 år siden

The Prestige
Her lidt senere, nok i aften

I CANT FUCKING WAIT!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5688 BN 14 år siden

Antlion (5683) skrev:
jeg voksede heller ikke op i den kolde krig.

Tør man spørge, hvor gammel du er? :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5689 IK 14 år siden

BN (5688) skrev:
Tør man spørge, hvor gammel du er? :-)

Jeg tror, han er i 40'erne. ;)
Gravatar

#5690 Kruse 14 år siden

Antlion (5679) skrev:
Du mener mesterværk(er), hvilke er "A Clockwork Orange", "Paths of Glory" og "The Shining".

Rettet :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: