Gravatar

#5691 BN 14 år siden

IK (5689) skrev:
Jeg tror, han er i 40'erne. ;)

Noget kunne tyde på, han ikke er en gammel mand ligesom mig. ;-)

Ellers giver følgende ikke mening:

Antlion (5683) skrev:
jeg voksede heller ikke op i den kolde krig.

Den kolde krig sluttede 1991 med Sovjetunionens opløsning. Nogle vil måske sige i 1989 med Berlin-muren og Jerntæppets fald.

Og jeg opfatter i den her sammenhæng begrebet "at vokse op" som en henvisning til teenageårene, hvor man bliver mere og mere moden og bevidst om verden(sbegivenhederne) omkring sig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5692 Bobby Singer 14 år siden

BN (5667) skrev:
Hmm, jeg er begyndt at overveje, om jeg en dag skal låne de 7 første film af vores datter og svigersøn og give serien en ny chance. Jeg kom aldrig længere end til nr. 1 og 2, før jeg tabte interessen for den. Og det syntes jeg tegnede skidt for serien som helhed.

Al den magi er heller ikke noget der i sig selv er interessant - ikke for mig ihvertfald. Men måske er der noget dybere at komme efter?

Jeg har det på præcis samme måde som dig: Jeg hadede de to første i serien, selv da jeg som dem i biffen, da jeg var i målgruppen, til talte de mig egentlig ikke, men her for noget tid siden besluttede jeg mig for at se dem alle igennem og fra 3 og fremefter bliver det altså noget bedre og nu er jeg glad nok for at jeg gjorde det. Men 1 og 2 er helt klart de sværeste at komme igennem.
Idjit
Gravatar

#5693 Antlion 14 år siden

IK (5689) skrev:
Jeg tror, han er i 40'erne. ;)

Dog ikke. Jeg er kun i 20'erne, hvorfor jeg ikke er "vokset op" i den kolde krig. :)
Gravatar

#5694 MOVIE1000 14 år siden

Nu hvor vi er inde på Kubrick, kan i anbefale Barry Lyndon?

Skal til at se Donnie Brasco for første gang.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5695 Kruse 14 år siden

MOVIE1000 (5694) skrev:
Nu hvor vi er inde på Kubrick, kan i anbefale Barry Lyndon?

Bestemt! Det er en yderst fremragende film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5696 Antlion 14 år siden

#5694:

Ja, "Barry Lyndon" er en af Kubricks fineste film. I sit kinematografiske og musikalske sammenspil, er det velsagtens hans mest "naturlige" film.
Gravatar

#5697 MOVIE1000 14 år siden

Jeg meget interesseret i den pga dens soundtrack og fordi det er Stanley Kubrick der har instrueret den :) så den skal da helt sikkert hjem om det så enten er på DVD eller BD.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5698 Antlion 14 år siden

MOVIE1000 (5697) skrev:
pga dens soundtrack

Bach, Händel, Schubert... Det bliver ikke meget bedre, nej. :)
Gravatar

#5699 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Jeg er i gang med filmen "Heist".
Gravatar

#5700 Twister 14 år siden

I aften vil jeg forsøge mig med The Others og muligvis El orfanato bagefter hvis jeg magter det.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: