Noget kunne tyde på, han ikke er en gammel mand ligesom mig. ;-)
Ellers giver følgende ikke mening:
Antlion (5683) skrev:
jeg voksede heller ikke op i den kolde krig.
Den kolde krig sluttede 1991 med Sovjetunionens opløsning. Nogle vil måske sige i 1989 med Berlin-muren og Jerntæppets fald.
Og jeg opfatter i den her sammenhæng begrebet "at vokse op" som en henvisning til teenageårene, hvor man bliver mere og mere moden og bevidst om verden(sbegivenhederne) omkring sig.
Hmm, jeg er begyndt at overveje, om jeg en dag skal låne de 7 første film af vores datter og svigersøn og give serien en ny chance. Jeg kom aldrig længere end til nr. 1 og 2, før jeg tabte interessen for den. Og det syntes jeg tegnede skidt for serien som helhed.
Al den magi er heller ikke noget der i sig selv er interessant - ikke for mig ihvertfald. Men måske er der noget dybere at komme efter?
Jeg har det på præcis samme måde som dig: Jeg hadede de to første i serien, selv da jeg som dem i biffen, da jeg var i målgruppen, til talte de mig egentlig ikke, men her for noget tid siden besluttede jeg mig for at se dem alle igennem og fra 3 og fremefter bliver det altså noget bedre og nu er jeg glad nok for at jeg gjorde det. Men 1 og 2 er helt klart de sværeste at komme igennem.
Jeg meget interesseret i den pga dens soundtrack og fordi det er Stanley Kubrick der har instrueret den :) så den skal da helt sikkert hjem om det så enten er på DVD eller BD.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#5691 BN 14 år siden
Noget kunne tyde på, han ikke er en gammel mand ligesom mig. ;-)
Ellers giver følgende ikke mening:
Den kolde krig sluttede 1991 med Sovjetunionens opløsning. Nogle vil måske sige i 1989 med Berlin-muren og Jerntæppets fald.
Og jeg opfatter i den her sammenhæng begrebet "at vokse op" som en henvisning til teenageårene, hvor man bliver mere og mere moden og bevidst om verden(sbegivenhederne) omkring sig.
#5692 Bobby Singer 14 år siden
Jeg har det på præcis samme måde som dig: Jeg hadede de to første i serien, selv da jeg som dem i biffen, da jeg var i målgruppen, til talte de mig egentlig ikke, men her for noget tid siden besluttede jeg mig for at se dem alle igennem og fra 3 og fremefter bliver det altså noget bedre og nu er jeg glad nok for at jeg gjorde det. Men 1 og 2 er helt klart de sværeste at komme igennem.
#5693 Antlion 14 år siden
Dog ikke. Jeg er kun i 20'erne, hvorfor jeg ikke er "vokset op" i den kolde krig. :)
#5694 MOVIE1000 14 år siden
Skal til at se Donnie Brasco for første gang.
#5695 Kruse 14 år siden
Bestemt! Det er en yderst fremragende film :)
#5696 Antlion 14 år siden
Ja, "Barry Lyndon" er en af Kubricks fineste film. I sit kinematografiske og musikalske sammenspil, er det velsagtens hans mest "naturlige" film.
#5697 MOVIE1000 14 år siden
#5698 Antlion 14 år siden
Bach, Händel, Schubert... Det bliver ikke meget bedre, nej. :)
#5699 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden
#5700 Twister 14 år siden