Gravatar

#5711 Twister 14 år siden

Jeg vil have mig et gensyn med Star Wars sagaen!

Starter derfor med Star Wars Episode I: The Phantom Menace - en film der, på trods af ikke at være lige så god som de originale tre, efter min mening modtager alt for meget hate. Sidst jeg så den fandt jeg den nu ganske underholdende på trods af de åbenlyse mangler som filmen nu engang har. Håber at jeg bliver ligeså gidodt underholdt ved dette gensyn.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5712 Batsy 14 år siden

5711# Mig og BN kan godt lide dig, det jeg bevidst på især BN ;D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5713 Twister 14 år siden

hehe :) Det var et glimrende gensyn. Filmen har sine mangler og irritationsmomenter (Jake Loyd, Jar Jar Binks, mangel på character-development), men den har dog også klare plusser som gør at filmen, når alt kommer til alt er en ok film i min bog (Darth Maul, Ewan McGregor som Obi-wan, Liam Neeson som Qui-Gon, storslået action, fremragende effekter etc.)

Jeg tror jeg slutter af med et afsnit Six Feet Under. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5714 MOVIE1000 14 år siden

Meet the feebles
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5715 Neranders 14 år siden

Super 8 kl. 19 i aften.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#5716 Twister 14 år siden

Star Wars Episode II: Attack of the Clones
Gravatar

#5717 Steffan Rasmussen 14 år siden

Neranders (5715) skrev:
Super 8 kl. 19 i aften.

x2
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5718 Batsy 14 år siden

The Deprated, teknisk set første gang da jeg første gang så den var meget lille og forstod ikke så meget af den
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5719 Bruce 14 år siden

Band of Brothers! Lillepigen skal introduceres!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5720 MMB 14 år siden

Batsy (5718) skrev:
The Deprated, teknisk set første gang da jeg første gang så den var meget lille og forstod ikke så meget af den

What, do you got your period?

Skriv ny kommentar: