Starter derfor med Star Wars Episode I: The Phantom Menace - en film der, på trods af ikke at være lige så god som de originale tre, efter min mening modtager alt for meget hate. Sidst jeg så den fandt jeg den nu ganske underholdende på trods af de åbenlyse mangler som filmen nu engang har. Håber at jeg bliver ligeså gidodt underholdt ved dette gensyn.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
hehe :) Det var et glimrende gensyn. Filmen har sine mangler og irritationsmomenter (Jake Loyd, Jar Jar Binks, mangel på character-development), men den har dog også klare plusser som gør at filmen, når alt kommer til alt er en ok film i min bog (Darth Maul, Ewan McGregor som Obi-wan, Liam Neeson som Qui-Gon, storslået action, fremragende effekter etc.)
Jeg tror jeg slutter af med et afsnit Six Feet Under. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#5711 Twister 14 år siden
Starter derfor med Star Wars Episode I: The Phantom Menace - en film der, på trods af ikke at være lige så god som de originale tre, efter min mening modtager alt for meget hate. Sidst jeg så den fandt jeg den nu ganske underholdende på trods af de åbenlyse mangler som filmen nu engang har. Håber at jeg bliver ligeså gidodt underholdt ved dette gensyn.
#5712 Batsy 14 år siden
#5713 Twister 14 år siden
Jeg tror jeg slutter af med et afsnit Six Feet Under. :)
#5714 MOVIE1000 14 år siden
#5715 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#5716 Twister 14 år siden
#5717 Steffan Rasmussen 14 år siden
x2
#5718 Batsy 14 år siden
#5719 Bruce 14 år siden
#5720 MMB 14 år siden
What, do you got your period?