Gravatar

#5841 MMB 14 år siden

Wangsgaard (5840) skrev:
I am so proud of you young boy!

Haha ;)
Gravatar

#5842 Steffan Rasmussen 14 år siden

The Great White Silence (BD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5843 Kruse 14 år siden

Margot at the Wedding
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5844 Collateral 14 år siden

Overvejer lidt at sætte "Secretary" på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5845 Batsy 14 år siden

Regner med Flag of our Fathers
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5846 MMB 14 år siden

Batsy (5845) skrev:
Regner med Flag of our Fathers

Held og lykke! Husk nu at se Letters of Iwo Jima ret snart efter, da de to film hænger sammen, men det går jeg ud fra, at du allerede ved. Flags of our Fathers er bestemt en god film, selvom Letters of Iwo Jima nok er en anelse bedre.
Gravatar

#5847 Batsy 14 år siden

Foeller (5846) skrev:
Held og lykke! Husk nu at se Letters of Iwo Jima ret snart efter, da de to film hænger sammen, men det går jeg ud fra, at du allerede ved. Flags of our Fathers er bestemt en god film, selvom Letters of Iwo Jima nok er en anelse bedre.

Mange tak, har desværre ikke Iwo Jima men så den i stereo studio en gang, så det kan være vis jeg har penge i lommeren at jeg skal købe den en dag 8-P

Gravatar

#5848 MMB 14 år siden

Batsy (5847) skrev:
Mange tak, har desværre ikke Iwo Jima men så den i stereo studio en gang, så det kan være vis jeg har penge i lommeren at jeg skal købe den en dag 8-P

Begge film omhandler samme begivenhed, og de er begge instrueret af Eastwood. I Flags of Our Fathers ser man filmen fra amerikanernes synsvinkel, og i Letters of Iwo Jima ser man den fra japanernes synsvinkel. Alene er filmene ikke sådan vildt unikke (selvom de bestemt er gode), men når man ser dem begge to og ser, hvordan de to modstandere hver især håndterede et sådan slag, så er det ganske fantastisk og tankevækkende på flere måder! :) Har man set den ene, skal man også se den anden. :)
Gravatar

#5849 Batsy 14 år siden

Foeller (5848) skrev:
Begge film omhandler samme begivenhed, og de er begge instrueret af Eastwood. I Flags of Our Fathers ser man filmen fra amerikanernes synsvinkel, og i Letters of Iwo Jima ser man den fra japanernes synsvinkel. Alene er filmene ikke sådan vildt unikke (selvom de bestemt er gode), men når man ser dem begge to og ser, hvordan de to modstandere hver især håndterede et sådan slag, så er det ganske fantastisk og tankevækkende på flere måder! :) Har man set den ene, skal man også se den anden. :)

Uh spændene, og kan se på IMDB at Iwo jima er vidst en del bedre en flags

da flags kun har 7,1 og iwo jima har 8,0

Gravatar

#5850 MMB 14 år siden

Flags spiller en anelse mere på følelserne og er mere storladen og bruger også en del tid uden for selve krigen. Iwo Jima er mere intens, hvis du spørger mig. Begge er dog ganske gode film, hvis du spørger mig.
Jeg tror, jeg vil give dem begge 8/10.

Skriv ny kommentar: