Gravatar

#5851 MMB 14 år siden

Den hedder selvfølgelig Letters from Iwo Jima og ikke of Iwo Jima...
Gravatar

#5852 Batsy 14 år siden

Foeller (5850) skrev:

Flags spiller en anelse mere på følelserne og er mere storladen og bruger også en del tid uden for selve krigen. Iwo Jima er mere intens, hvis du spørger mig. Begge er dog ganske gode film, hvis du spørger mig.
Jeg tror, jeg vil give dem begge 8/10.

Øv, skulle have set iwo jima før så, ej

går i gang med den nu, skriver en lille andmeldse i what we saw, vis jeg gider da klokken kun er 9 her i island

Foeller (5851) skrev:
Den hedder selvfølgelig Letters from Iwo Jima og ikke of Iwo Jima...

Forkortelse mate 8D, lets just say that
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5853 MMB 14 år siden

Tror de fleste har set Flags of our Fathers først. :) Men det er ret ligegyldigt, hvilken en man ser først. De handler jo om præcis det samme. Faktisk tror jeg, at det er bedst at se Flags of our Fathers først. I hvert fald hvis man ikke kender detaljeret til krigen! :) Jeg tror, du vil forstå hvorfor...
Gravatar

#5854 Collateral 14 år siden

Fik set "Secretary" og går nu videre med "Leaving Las Vegas"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5855 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg så Flags Of Our Fathers for ikke så lang tid siden, og havde planer om at opfølge med Letters From Iwo Jima snart efter, men jeg havde ikke rigtigt lyst... synes bestemt ikke det var en særlig god film. Den havde da sine øjeblikke, hvilket lander den en 5/10'er fra mig, men som helhed synes jeg det var en uengagerende og smule for patriotisk samt sentimental oplevelse, som i den grad ikke hænger sammen med min smag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5856 MMB 14 år siden

Så vil du langt bedre kunne lide Letters from Iwo Jima. Som sagt så spiller den ikke så meget på pathos. Jeg synes ikke stadig klart, at Flags of our Fathers er bedre end middelmådig, men nu har jeg heller ikke så meget mod film, som spiller meget på følelserne.
Gravatar

#5857 Bobby Singer 14 år siden

Collateral (5854) skrev:
"Leaving Las Vegas"

Uh ikke dårligt. Uden tvivl Cage's bedste præstation og selvom jeg efterhånden har set den 3-4 gange får den alligevel ram på mig hver gang.
Idjit
Gravatar

#5858 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5856 Det har jeg heller ikke som så, det skal bare gøres korrekt. Hvis følelserne bliver beskrevet som en simpel overflade, og kun bliver brugt i filmen som værktøj til at få sit publikum til at tude, så står jeg dog typisk af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5859 Collateral 14 år siden

#5857: Var godt nok overældet af den film. Skriver lidt mere i WWS tråden på et eller andet tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5860 Kruse 14 år siden

"The Expendables" på BD.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: