Gravatar

#5891 Batsy 14 år siden

World Invasion Battle LA
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5892 jessup 14 år siden

Er så småt begyndt at se gense første sæson af BBC2 dark,comic,mystery Psychoville og er groft underholdt og der skal ses et par afsnit her til eftermiddag.

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoville

http://www.bbc.co.uk/psychoville/

Reece Shearsmith and Steve Pemberton står bag serien og flere af karakterene i persongalleriet og andre talenter som Dawn French er også med. Nogle tråde er mere vellykket end andre helt fremragende er seriemorderen avid og hans mor spillet af Pemberton og Shearsmith og tråden med klovnen Mr. Jelly er ligeledes et højdepunkt. Helt åenlyse referecer til Freaks og Le Corbeau.

Anden sæson har lige kørt og den skal helt sikkert erhverves på et tidspunkt.

This is just until June
Gravatar

#5893 Collateral 14 år siden

Stargate
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5894 Alex- 14 år siden

Sætter mig til at gense Deathly Hallows Part 1 i aften. Var ikke sønderligt begejstret over den første gang, men da jeg skal ind og se Part 2 på tirsdag (Spank you Telia!) skal jeg lige catch up. :)
Gravatar

#5895 Twister 14 år siden

Vampyr (MoC version)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5896 Skeloboy 14 år siden

Napper sgu lige Days of Thunder på TV2...til at falde i søvn til, men den er ikke helt så ringe igen.
Gravatar

#5897 TheEnd 14 år siden

A bottle! Don't bother.
Gravatar

#5898 wimmie 14 år siden

Husbonden fik lov at vælge film da jeg alligevel skal sidde og tegne og derfor kun følger halvt med... så valget blev Die Hard (1'eren)

Oh well... havde jeg sagt "surprise me" havde han nok bare valgt 3'eren ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5899 Twister 14 år siden

wimmie (5898) skrev:
Husbonden fik lov at vælge film da jeg alligevel skal sidde og tegne og derfor kun følger halvt med... så valget blev Die Hard (1'eren)

Oh well... havde jeg sagt "surprise me" havde han nok bare valgt 3'eren ;)

Die Hard <3 Friends formåede at skildre hele det mandlige køns opfattelse af den film-serie i en lille scene.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5900 IK 14 år siden

Jeg er gået i gang med at se DC Universe Animated Original Movies. Nu skal jeg se Superman/Doomsday.

Skriv ny kommentar: