Har 3eren liggende til anmeldelse (også på BD), og har aldrig set nogle af filmene. Så det regner med at jeg skal have gjort på et eller andet tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
3'eren hører til de bedste i serien, men det er også samtidig tydeligt, at filmen kommer til at lide under sin leflen for 3D bølgen og dermed bliver alt for fokuseret på disse effekter, så historien, trods det at den er forholdsvis tynd, virker underlig urytmisk. Det giver mere mening, når du får set det med egne øjne. :)
Det var i øvrigt også under Part 3, at instruktør Steve Miner fik et større raseri anfald pga. alt besværet med 3D processen, der gjorde filmen næsten umulig at få gjort færdig. Det kan du bl.a. læse mere detaljeret om i Peter Brackes fremragende bog om "Friday The 13'th" serien, som jeg også anbefalede til Samcro herinde. :)
#6115: Den gemmer jeg lige til senere i kurven derinde. Så må jeg se om jeg ikke kan få den bestilt inden jeg skal anmelde. Kunne være fint at have lidt baggrundsviden der jo. Det er heldigvis en katalogtitel, så den haster ikke så meget. Med hensyn til fokus på 3D effekterne er netop det aspekt noget anmelder Brad Jones også har snakket en del om i forskellige videoer. Skal nok vende tilbage med et par ord om, ja naturligvis den tredje, men også de to første film, når jeg får dem set.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#6111 wimmie 14 år siden
#6112 MOVIE1000 14 år siden
#6113 NightHawk 14 år siden
Kunne du så lide part 2, eller synes du den var dårligere end originalen ? :)
#6114 Collateral 14 år siden
Har 3eren liggende til anmeldelse (også på BD), og har aldrig set nogle af filmene. Så det regner med at jeg skal have gjort på et eller andet tidspunkt.
#6115 NightHawk 14 år siden
3'eren hører til de bedste i serien, men det er også samtidig tydeligt, at filmen kommer til at lide under sin leflen for 3D bølgen og dermed bliver alt for fokuseret på disse effekter, så historien, trods det at den er forholdsvis tynd, virker underlig urytmisk. Det giver mere mening, når du får set det med egne øjne. :)
Det var i øvrigt også under Part 3, at instruktør Steve Miner fik et større raseri anfald pga. alt besværet med 3D processen, der gjorde filmen næsten umulig at få gjort færdig. Det kan du bl.a. læse mere detaljeret om i Peter Brackes fremragende bog om "Friday The 13'th" serien, som jeg også anbefalede til Samcro herinde. :)
https://www.amazon.co.uk/Crystal-Lake-Memories-Com...
#6116 Collateral 14 år siden
#6117 Batsy 14 år siden
#6118 Åkepool 14 år siden
#6119 Batsy 14 år siden
http://images.memegenerator.net/instances/280x280/...
#6120 Twister 14 år siden