Gravatar

#6351 NightHawk 14 år siden

# 6349 -

Er "Bad Lieutenant" den med Harvey Keitel eller Nicolas Cage ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6352 Collateral 14 år siden

NightHawk (6351) skrev:
# 6349 -

Er "Bad Lieutenant" den med Harvey Keitel eller Nicolas Cage ?

Harvey Keitel :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6353 Kruse 14 år siden

#6349: Happiness!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6354 NightHawk 14 år siden

# 6352 -

Super! Jamen så vil min anbefaling først og fremmest være at se "Bad Lieutenant". :)

Og så kan du jo evt. se "Happiness" bagefter. Men alle fire film du nævner er jo faktisk rigtig gode. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6355 Collateral 14 år siden

Kruse (6353) skrev:
#6349: Happiness!

NightHawk (6354) skrev:
# 6352 -

Super! Jamen så vil min anbefaling først og fremmest være at se "Bad Lieutenant". :)

Og så kan du jo evt. se "Happiness" bagefter. Men alle fire film du nævner er jo faktisk rigtig gode. :)

Med Kruses stemme på "Happiness" og din halve stemme kan det godt se ud til det bliver "Happiness" først. Så må vi se om jeg kan nå at se to i aften. Men glæder mig til at se alle dem jeg har nævnt, så godt at læse at jeg har noget at se frem til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6356 Twister 14 år siden

Smutter i Metropol Aarhus og ser La piel que habito
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#6357 Bobby Singer 14 år siden

Jeg burde vel egentlig få set nogle af de film jeg mangler, har en mindre bunke med usete film, men har egentlig mere lyst til at smække "Lethal Weapon" på i aften, så det bliver nok til et gensyn med Riggs og Murtaugh. :)
Idjit
Gravatar

#6358 MOVIE1000 14 år siden

Me and Orson Wells
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6359 Batsy 14 år siden

Watchmen
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6360 Bobby Singer 14 år siden

Who watches the Watchmen?

Batsy does!
Idjit

Skriv ny kommentar: