Gravatar

#6451 Collateral 14 år siden

The Curse of the Jade Scorpion - som jeg (med skam?) erkender er min første Woody Allen film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6452 Steffan Rasmussen 14 år siden

Collateral (6451) skrev:
The Curse of the Jade Scorpion - som jeg (med skam?) erkender er min første Woody Allen film.

Please ... tag en anden. Ellers tror jeg ikke du fortsætter med at se Woody film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6453 Collateral 14 år siden

Steffan Rasmussen (6452) skrev:
Please ... tag en anden. Ellers tror jeg ikke du fortsætter med at se Woody film.

Skal nok se flere af hans film, men er begyndt på den her nu :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6454 MOVIE1000 14 år siden

Life as we know it
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6455 Skeloboy 14 år siden

Mangler kun LadyHawke i dagens filmkigning, som jeg begynder på nu...og her er min indledning til anmeldelsen af filmen ;)

Søndagens filmdag bliver afsluttet med LadyHawke - en 80'er fantasy, jeg ikke har set før. Film som Labyrinten, Dark Crystal, Legend og Willow er jo herlige, og kan endda huske Excalibur, Beastmaster og Krull også. Så det spændende har for mig været: kan man lide disse film, fordi man har set dem som lille, eller fordi de bare er gode? Det kan LadyHawke måske give et svar på
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6456 Steffan Rasmussen 14 år siden

Mr. Nice.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6457 Benway 14 år siden

#6456 En film som det næsten er værd at se alene af den årsag, at den er en af de få nyere film, der har givet David Thewlis lejlighed til at vist noget af sit talent.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6458 Collateral 14 år siden

Den var da ikke dårlig Steffan R.

Går muligvis videre med "D.A.R.Y.L"
Gravatar

#6459 Castanea 14 år siden

Atonement.
Gravatar

#6460 NightHawk 14 år siden

Collateral (6451) skrev:

Selv om den i mine øjne ikke hører til blandt hans aller bedste, så synes jeg nu stadigvæk, at "The Curse of the Jade Scorpion" er en gangske hyggelig og munter film.

Men ellers vil jeg varmt anbefale dig at få se nogle af de gamle klassikere så som ; "Annie Hall", "Manhattan", "Bananas", "Love & Death", "Sleeper", og "Play It Again Sam". :)

Fik du i øvrigt set "Bad Lieutenant" ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: