Gravatar

#6491 Collateral 14 år siden

Skeloboy (6489) skrev:
#6488 - når jeg ikke kan bestemme rækkefølgen, vælger jeg altid den længste først...eller den tungeste. Og hvis de er relateret - instruktør, skuespiller etc. - kronologisk

Det lyder meget fornuftigt. I dette tilfælde endte jeg dog med at vælge Juan (som måske - måske ikke passer bedst til dine kriterier af de to), fordi jeg skulle anmelde den, og derfor helst ikke ville have det blev for sent før jeg kom igang med. Bad Lieutenant satser jeg på at nyde lidt senere på aftenen, måske efterfulgt af mere film, nu må vi se.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6492 Collateral 14 år siden

The Ghost of James Dean
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6493 Åkepool 14 år siden

knipsknips (6485) skrev:
Det var i går jeg så En Verden Udenfor, i dag The Godfather :)

Ja, kuk kuk Åkepool. Jeg skulle overveje lige at kigge på datoen og ikke kun tidspunktet ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6494 Kruse 14 år siden

Jeg tror jeg vil sætte mig til at se "Leaving Las Vegas" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6495 MOVIE1000 14 år siden

imorgen bliver det Rango.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6496 Collateral 14 år siden

Kruse (6494) skrev:
Jeg tror jeg vil sætte mig til at se "Leaving Las Vegas" :)

Godt valg!
Gravatar

#6497 BN 14 år siden

Surrogates
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6498 Twister 14 år siden

V for vendetta skal jeg have mig et gensyn med. Og så endda på Blu-Ray!

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#6499 knipsknips 14 år siden

Er godt i gang med The Godfather part 2
Gravatar

#6500 Bony 14 år siden

Lige om lidt:

The Thin Red Line for første gang og dét på blu-ray. Kan mærke, at det er en af de film hvor jeg forventer mig rigtig meget og at jeg derfor har ventet på det helt rigtige tidspunkt at se den på. Det tidspunkt er ... nu. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: