Se "Ill Divo" og fortæl mig bagefter om den er noget ved og i samme liga som den fabelagtige "The Concequences of Love", som jeg så for første gang her den anden dag. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har du slet ikke set filmen endnu - eller er det bare første gang på blå?
Jeg har aldrig set den før.
Jeg håber du kan lide den så :) Jeg er selv ret glad for den - nej, den er ikke perfekt og det er ikke Boyles bedste, men den er flot og spændende - og musikken er skøn.
Håber I hvert fald du får en fed oplevelse :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Se "Ill Divo" og fortæl mig bagefter om den er noget ved og i samme liga som den fabelagtige "The Concequences of Love", som jeg så for første gang her den anden dag. :-)
The Consequences of Love er sindssyg genial! Tror det enten bliver Il Divo eller Hush Hush...Sweet Charlotte med Bette Davis og Olivia de Havilland.
Kan dog fortælle, at Sorrentinos The Family Friend er ganske god også, men slet ikke i nærheden af Consequenses(7/10).
Men først skal jeg lave hasselback-kartofler og i Brugsen for at hente chips og dip! :)
#6801 Bony 14 år siden
#6802 Collateral 14 år siden
#6803 Bony 14 år siden
Den har jeg også stående på hylden over de film jeg mangler at se. Så meld endelig tilbage med en kort bedømmelse når du har set den. :-)
#6804 wimmie 14 år siden
Du skal uden tvivl vælge Harold and Maude! :D
#6805 Collateral 14 år siden
Done :)
#6806 Bony 14 år siden
#6807 wimmie 14 år siden
Den er super på BD :D
Har du slet ikke set filmen endnu - eller er det bare første gang på blå?
#6808 Bony 14 år siden
Jeg har aldrig set den før.
#6809 wimmie 14 år siden
Jeg håber du kan lide den så :)
Jeg er selv ret glad for den - nej, den er ikke perfekt og det er ikke Boyles bedste, men den er flot og spændende - og musikken er skøn.
Håber I hvert fald du får en fed oplevelse :D
#6810 Skeloboy 14 år siden
The Consequences of Love er sindssyg genial! Tror det enten bliver Il Divo eller Hush Hush...Sweet Charlotte med Bette Davis og Olivia de Havilland.
Kan dog fortælle, at Sorrentinos The Family Friend er ganske god også, men slet ikke i nærheden af Consequenses(7/10).
Men først skal jeg lave hasselback-kartofler og i Brugsen for at hente chips og dip! :)