Gravatar

#6811 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Jeg har besluttet mig for at give Harry Potter-filmene en chance, da jeg dårligt kan huske hvilke jeg har set, så nu starter jeg fra begyndelsen og hvis de fænger, napper jeg sikkert resten over de næste par dage.
Gravatar

#6812 Kruse 14 år siden

Skeloboy (6810) skrev:
Kan dog fortælle, at Sorrentinos The Family Friend er ganske god også, men slet ikke i nærheden af Consequenses(7/10).

Og det var nogenlunde samme oplevelse jeg havde med "Il Divo".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6813 Collateral 14 år siden

Melancholia
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6814 Skeloboy 14 år siden

Det blev en helt 3...

The Lady of Burlesque med Stanwyck

EDIT: næh...smider i stedet tre film ud...det er i superringe kvalitet...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6815 Skeloboy 14 år siden

Mit i dag meget forvirrede hjerne har bestemt sig for ikke at se flere film...:)

Men efter jeg lige har smidt 3 ud, så skal jeg kun se 4 film hver uge fra nu af og til nytår!

...og jaja, det lyder næsten som en tvangstanke, men tror faktisk det hjælper på mit filmkøb. Når jeg har set alle mine film vil jeg nemlig ikke købe flere end jeg får set på en uge...hvilket under normale omstændigheder er 2-3 stk...så 8-12 DVD'er om måneden, det passer fint(udover selvfølgelig alle dem, jeg har set før jeg køber dem...)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6816 MMB 14 år siden

Skeloboy (6815) skrev:
...og jaja, det lyder næsten som en tvangstanke, men tror faktisk det hjælper på mit filmkøb.

Tænkte jeg også... :) Synes det lyder som et meget mærkeligt system, du har dig der. :)
Gravatar

#6817 wimmie 14 år siden

Tror også jeg vil få set nogle af alle de film (ca. 35) som jeg har stående men ikke har set endnu.
Starter med Everybody's Fine
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6818 Steffan Rasmussen 14 år siden

wimmie (6817) skrev:
Tror også jeg vil få set nogle af alle de film (ca. 35) som jeg har stående men ikke har set endnu.

Talte lige op ... har 306 film på hylden jeg ikke har set - høh.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6819 wimmie 14 år siden

Steffan Rasmussen (6818) skrev:
wimmie (6817) skrev:

Talte lige op ... har 306 film på hylden jeg ikke har set - høh.

Tror faktisk også at 35 er lavt sat...må lige tælle op.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6820 MOVIE1000 14 år siden

jeg har 27 liggende jeg ikke har set, og får mig sikkert heller ikke taget sammen til det.

wimmie hva synes du om Everybodys fine?? Jeg kunne rigtig godt lide den, den var hyggelig den rørte mig også lidt, en overset film med Robert DeNiro i hovedrollen.

Nå jeg vil til at se noget romantisk komedie. I love you Phillip Morris
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: