wimmie hva synes du om Everybodys fine?? Jeg kunne rigtig godt lide den, den var hyggelig den rørte mig også lidt, en overset film med Robert DeNiro i hovedrollen.
Skeloboy (6821) skrev:
#6820 - det er også en ganske god film! en af de bedre indenfor den genre - som generelt er meget fesen
Jeg var meget positivt overrasket - havde faktisk troet det var mere en komedie, men det var faktisk et ganske hyggeligt og rørende drama og ja, den gav faktisk en lille klump i halsen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har du slet ikke set filmen endnu - eller er det bare første gang på blå?
Jeg har aldrig set den før.
Jeg håber du kan lide den så :) Jeg er selv ret glad for den - nej, den er ikke perfekt og det er ikke Boyles bedste, men den er flot og spændende - og musikken er skøn.
Håber I hvert fald du får en fed oplevelse :D
Den var virkelig fed og utrolig smuk på det store lærred i HD. Smukke billeder. Der gik måske lige lovlig meget MTV klipning i den til tider, men jeg var underholdt fra start til slut og fandt den rigtig god og nervepirrende flere steder. Kunne lide det skiftende tempo, historien og som nævnt de smukke billeder. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Endnu en film der har stået for længe på hylden nu: The Squid and the Whale
Bony (6825) skrev:
Den var virkelig fed og utrolig smuk på det store lærred i HD. Smukke billeder. Der gik måske lige lovlig meget MTV klipning i den til tider, men jeg var underholdt fra start til slut og fandt den rigtig god og nervepirrende flere steder. Kunne lide det skiftende tempo, historien og som nævnt de smukke billeder. :-)
Nice :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#6821 Skeloboy 14 år siden
#6822 Collateral 14 år siden
Er det ikke lidt spild :)?
#6823 Skeloboy 14 år siden
#6824 wimmie 14 år siden
Jeg var meget positivt overrasket - havde faktisk troet det var mere en komedie, men det var faktisk et ganske hyggeligt og rørende drama og ja, den gav faktisk en lille klump i halsen :)
#6825 Bony 14 år siden
#6826 Steffan Rasmussen 14 år siden
#6827 wimmie 14 år siden
The Squid and the Whale
Nice :D
#6828 Kruse 14 år siden
Nice! En ganske glimrende film :)
#6829 Wangsgaard 14 år siden
x 2
En lille ukendt perle af en film, glæd dig.
Jeg så i dag A week with Marylin
#6830 wimmie 14 år siden
Slutter aftenen af med Nick and Norah's Infinite Playlist