#687 Det er helt cool, jeg har det nok lidt på samme måde med Schwarzenegger. Selv om den djævelske Junior blandt andre aldrig har fundet vej ind i min samling. :)
Jeg har nu egentlig også set flere ganske underholdende van Damme-film, f.eks. TimeCop, Bloodsport og Hard Target. Universal Soldier har jeg aldrig set, men det siges jo, at den også skulle være fin underholdning ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Nu skal i heller ikke glemme dobbelt slag kraft og the order... dobbelt slagkraft er helt klart en af mine favoritter, hvorimod the order er så latterligt ring at man kan grine over den. Cyborg derimod er knivsægget af en film som ikke kunne hamle op imod Terminator eller Robocop. Men den er sjov... hehe
Nå så fik man set "Avatar" og hold da op en film, tror aldrig jeg har været mere skuffet over en film før haha, dens animation jo det burde den vinde en oscar for men så er det hvis også sagt haha, eneste jeg kan tænke på nu er "danse med ulve" på en fremed planet, omfg. Håber seriøs ikke denne film her for mere end 1 oscar da, vilde da være og gøre så mange film til skamme der har kommet i 09. Den hype om den film er da total overvuderet, folk vil begå selvmord for at blive genfødt som en blå alien, jamen .... La dem. Folk der vil lære Navi haha lær at snakke Afrikansk først så er man da godt på vej til Navi . Cameron der ikke kan bruge 2 sec på at skrive en autograf til en fan, selvglade idiot. Lidt offtopic med nogle af tingende, men Nørj hvor finder jeg den film her så Overrated. Håber der er det 3D der har gjordt at der blevet solgt så mange billeter til den film her.
Nu så jeg tv i tirsdags på tv2 film og så Sprængfarlig Bombe, og troede kl. var 21:00. Så da den slutter, så går jeg på toilet og kommer tilbage. Så begynder Sprængfarlig Bombe og jeg kiggede på min mobil og klokken var 21:00. Hvad fanden er der sket? Var komplet forvirret.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#698 Så det der skete var, at du kl. 21 havde set Sprængfarlig Bombe, og gik på toilettet. Da du kommer tilbage begynder Sprængfarlig Bombe og klokken er stadig 21? Det lyder som om at tv2 film rejser i tiden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#699 Jeg er seriøs! Slog bare tilfældig over på den og så troede jeg den var 21:00. Men jeg har ingen forklaring på at jeg så den to gange på en aften.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#691 evermind 14 år siden
Jeg har nu egentlig også set flere ganske underholdende van Damme-film, f.eks. TimeCop, Bloodsport og Hard Target. Universal Soldier har jeg aldrig set, men det siges jo, at den også skulle være fin underholdning ...
#692 Lord Beef Jerky 14 år siden
#693 filmz-Martychris 14 år siden
Nu skal i heller ikke glemme dobbelt slag kraft og the order... dobbelt slagkraft er helt klart en af mine favoritter, hvorimod the order er så latterligt ring at man kan grine over den. Cyborg derimod er knivsægget af en film som ikke kunne hamle op imod Terminator eller Robocop. Men den er sjov... hehe
http://www.imdb.com/title/tt0097138/
#694 Geekalot 14 år siden
Men flame on !
#695 Kruse 14 år siden
#696 dyg 14 år siden
#697 dyg 14 år siden
#698 Nicki52 14 år siden
#699 Lord Beef Jerky 14 år siden
#700 Nicki52 14 år siden
Jeg er seriøs! Slog bare tilfældig over på den og så troede jeg den var 21:00. Men jeg har ingen forklaring på at jeg så den to gange på en aften.