Gravatar

#701 Bony 14 år siden

"Antichrist" på blu-ray.

.. opdatering følger!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#702 evermind 14 år siden

#701 Fed film! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#703 Skeloboy 14 år siden

Movie1000: Ingen Jean-Claude Van Damme film?!?!?

Så er det bare med at komme i gang med Bloodsport, Kickboxer, Universal Soldier, Death Warrant, Lionheart og Cyborg ;)

Tror jeg skal se The Spring River Flows East i dag...en 3-timers kinesisk film fra 1947...og så ender det jo nok med Melodi Grand Prix i aften, med mindre jeg får lyst til alkohol og fest
Gravatar

#704 Lord Beef Jerky 14 år siden

#703 Epic at du nævner Death Warrant!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#705 Skeloboy 14 år siden

#704 - jojo, de ovennævnte film er jo de bedste...:)

Timecop er en af de dårligste film, jeg nogensinde har set, mens mange af de andre bare er lidt blah...
Gravatar

#706 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg er lige gået i gang med "Public Enemies".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#707 Lord Beef Jerky 14 år siden

#705 Det er så bare objektiv og subjektiv dårlig smag... Timecop er en glimrende film! De andre er også glimrende... minus Street Fighter, Universal Soldier: The Return og Derailed.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#708 Kruse 14 år siden

Jeg smækker lige om lidt Caché i afspilleren :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#709 filmz-Martychris 14 år siden

Er lige kommet hjem fra en tur til Jylland, og skal til at se Batman Begins. Dog ikke ikke på tv3, men DVD...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#710 Nicki52 14 år siden

Jeg skal se "Kvinden der drømte om en mand" igen, bare i cafébiografen med nogle tøser. Har fribilletter.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: