Gravatar

#7001 Collateral 14 år siden

IK (7000) skrev:
Har lige fordøjet filmen i et par dage, og må erkende, at jeg er ret glad for den. Det er en film der formår at involvere mig dybt i historien med dens centrale tematikker som identitetskrise og menneskets natur.

Hvilke elementer synes du ikke fungerede i filmen? Bare nysgerrig :) Altså det du kan huske fra den.

Tja det jeg husker mest er nogle lettere klodsede scener med en mand der løber mod kameraet. Kærlighedshistorien husker jeg som ret vellykket, men bør som sagt nok se den igen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7002 MOVIE1000 14 år siden

Cowboy, Indianer og Hest the movie
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7003 evermind 14 år siden

MOVIE1000 (7002) skrev:
Cowboy, Indianer og Hest the movie

Jeg vil MEGET gerne ha' et review bagefter! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7004 Collateral 14 år siden

Wanted
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7005 Collateral 14 år siden

Brideshead Revisited
Gravatar

#7006 MOVIE1000 14 år siden

Collateral (7004) skrev:
Wanted

Så den for et par dage siden, den eneste scene jeg er helt skør med er "Fuck You" scenen, den får et mig til at grine og jeg synes den er fed, men resten af filmen svinger meget.

evermind (7003) skrev:
Jeg vil MEGET gerne ha' et review bagefter! :)

En anderledes form for humor end hvad man tiderligere har set, med mindre man har fulgt med i tv-serien Cowboy, Indianer og Hest. Filmen kan jeg godt lide den beholder den skæve/platte humor for både børn og voksne. I filmen kommer man nærmest hele seriens univers igennem, en rejse jorden rundt pga. Hest fødselsdag som selvfølgelig går i kludder. Filmen drøner afsted uden at sætte farten ned, præcis ligesom tv serien.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7007 Collateral 14 år siden

MOVIE1000 (7006) skrev:
Så den for et par dage siden, den eneste scene jeg er helt skør med er "Fuck You" scenen, den får et mig til at grine og jeg synes den er fed, men resten af filmen svinger meget.

Jeg kunne faktisk virkelig godt lide den. Godt sammensat action med nogle ret provokerende tanker undervejs. Ret nice. (5/6)
Gravatar

#7008 evermind 14 år siden

#7006 Takker! Det virker syret nok til, at jeg kunne finde på at se det engang ...

EDIT: Og Wanted er sgu nice! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7009 Collateral 14 år siden

evermind (7008) skrev:
EDIT: Og Wanted er sgu nice! :D

Kunne særlig godt lide den allersidste replik!
Gravatar

#7010 Batsy 14 år siden

Egentlig os sjovt at se Morgan Freeman bande så grimt, har aldrig set ham bande så meget :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: