Gravatar

#6991 Skeloboy 14 år siden

Tulpan - en film fra Kazakhstan
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6992 MOVIE1000 14 år siden

New years eve
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6993 Collateral 14 år siden

The Gift
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6994 evermind 14 år siden

Beowulf & Grendel
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6995 Steffan Rasmussen 14 år siden

Jawohl, Herr Kaleun!
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6996 Collateral 14 år siden

Bør man have set nogle af Jacques Tatis film før man ser "Illusionisten"?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6997 Collateral 14 år siden

Collateral (6996) skrev:
Bør man have set nogle af Jacques Tatis film før man ser "Illusionisten"?

Spørgsmålet er åbent, men gemmer filmen til en anden dag. Lige nu bliver det en film jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal forvente af:

Nude Nuns With Big Guns
(Titlen er bare så underspillet at man bliver helt i tvivl ;P)
Gravatar

#6998 Benway 14 år siden

#6996 Det behøver man ikke, men den vil sikkert have mere følelsesmæssig vægt, hvis man har.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6999 Collateral 14 år siden

Benway (6998) skrev:
#6996 Det behøver man ikke, men den vil sikkert have mere følelsesmæssig vægt, hvis man har.

Skal jeg lige have gjort så :) Tak for svaret.
Gravatar

#7000 IK 14 år siden

Collateral (6972) skrev:
Kan være jeg skal se den igen, men umiddelbart var der nogle elementer som ikke fungerede sååå godt sådan som jeg husker filmen.

Har lige fordøjet filmen i et par dage, og må erkende, at jeg er ret glad for den. Det er en film der formår at involvere mig dybt i historien med dens centrale tematikker som identitetskrise og menneskets natur.

Hvilke elementer synes du ikke fungerede i filmen? Bare nysgerrig :) Altså det du kan huske fra den.

Skriv ny kommentar: