Gravatar

#7021 Lord Beef Jerky 14 år siden

Serien er episk! Jeg må hellere snart få skaffet mig filmen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7022 Kisbye 14 år siden

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7023 Takeshi_K 14 år siden

Knowing, 30 Minutes or Less, Hock, Hanna
For de sidste par dage. Jeg så også Warrior, men for obvious reasons...
Gravatar

#7024 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Tid til lidt julefilm og vi starter med "Die Hard". :D
Gravatar

#7025 evermind 14 år siden

Coffy
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7026 NightHawk 14 år siden

Collateral (7017) skrev:
Rebel Without a Cause

Collateral (7019) skrev:
Ja det var den sgu. Både medrivende og rørende. Og så var jeg i øvrigt positivt overrasket over nogle ret drastiske valg der blev foretaget undervejs.

Super cool at høre! :)

Kan også varmt anbefale dig de to andre James Dean klassikere "East of Eden" og "Giant", hvis du da ikke allerede har set dem. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7027 Collateral 14 år siden

NightHawk (7026) skrev:
Collateral (7019) skrev:
Ja det var den sgu. Både medrivende og rørende. Og så var jeg i øvrigt positivt overrasket over nogle ret drastiske valg der blev foretaget undervejs.

Super cool at høre! :)

Kan også varmt anbefale dig de to andre James Dean klassikere "East of Eden" og "Giant", hvis du da ikke allerede har set dem. :)

Har jeg ikke, men får det nok gjort snarest.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7028 Kisbye 14 år siden

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7029 Kisbye 14 år siden

Gravatar

#7030 Benway 14 år siden

A Clockwork Orange for første gang på blu-ray. Den har været en af mine yndlings Kubrick-film i evigheder - det var faktisk den, der gjorde mig interesseret i hans film i sin tid - men det er snart en del år siden, jeg har set den sidst, så det bliver herligt med gensyn i HD. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: