Gravatar

#7031 Kruse 14 år siden

Benway (7030) skrev:
A Clockwork Orange for første gang på blu-ray. Den har været en af mine yndlings Kubrick-film i evigheder - det var faktisk den, der gjorde mig interesseret i hans film i sin tid - men det er snart en del år siden, jeg har set den sidst, så det bliver herligt med gensyn i HD. :)

LIKE! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7032 Benway 14 år siden

#7031 Og det var lidt af et syn. :) Fantastisk at se en film, som jeg primært kender fra at have set den gentagende gange på et gammelt vhs-bånd, i så fornem billedkvalitet. Jeg bemærkede detaljer, jeg aldrig før har set.

Det var for øvrigt den anden Kubrick-film, jeg så. Den første var "Paths of Glory", som bestemt også er en fremragende film, men trods alt også en mere konventionel størrelse, som mange andre kunne have stået bag. "A Clockwork Orange" er der derimod ingen anden end Kubrick, der kunne have lavet. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7033 Wangsgaard 14 år siden

Kruse (7031) skrev:
LIKE! :)

+ 1

Glæder mig også til at få gensyn med hans film på blå!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7034 Batsy 14 år siden

Skal se Alvin og de frække jordegern 3 i biffen med min 2 søskende og den ene har fødseldags så det kan jeg ligeså godt ofre mig at gøre!

og bagefter batman tas vol 1 disc 2
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7035 samcro 14 år siden

Det bliver nok "Easy Rider" der ryger i afspilleren i aften.
Idjit
Gravatar

#7036 misuma 14 år siden

Collateral (7007) skrev:
Jeg kunne faktisk virkelig godt lide den. Godt sammensat action med nogle ret provokerende tanker undervejs. Ret nice. (5/6)

Enig, for mig var Jolie-kysset ren nørdgasm.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7037 Bony 14 år siden

The Town på blu-ray og for første gang. Ser den lange version, da jeg jo faktisk har tiden til det. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7038 samcro 14 år siden

Jeg tager en tur ind til District 9, så må jeg se om jeg synes bedre om det nu, end jeg gjorde første gang.
Idjit
Gravatar

#7039 Collateral 14 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7040 Collateral 14 år siden

The Old Dark House
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: