Gravatar

#7121 samcro 14 år siden

Forsætter med Dexter.
Idjit
Gravatar

#7122 Collateral 14 år siden

Bobby Singer (7121) skrev:
Forsætter med Dexter.

Hvor langt er du? Er pt. ved at gense serien sammen med min kæreste (som ser serien for første gang). Vi skal til at begynde på sæson 3, og jeg var overrasket over at sæson 1 og 2 faktisk var endnu bedre anden gang.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7123 Collateral 14 år siden

Tror jeg tager mig sammen om et øjeblik og får set årets første film:

20.000 Leagues Under the Sea (1954)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7124 samcro 14 år siden

Collateral (7122) skrev:
Hvor langt er du? Er pt. ved at gense serien sammen med min kæreste (som ser serien for første gang). Vi skal til at begynde på sæson 3, og jeg var overrasket over at sæson 1 og 2 faktisk var endnu bedre anden gang.

Jamen jeg er faktisk også i gang med at gense serien, i hvert fald de to første sæsoner. Jeg er halvvejs igennem anden sæson nu og har ikke set nogle af de efterfølgende sæsoner endnu. Jeg var faktisk i gang med at se serien for et par år siden, men så kom nogle andre ting i vejen og så kom jeg aldrig rigtig videre. Men nu skal den sgu ses.
Idjit
Gravatar

#7125 Batsy 14 år siden

Gangs Of New York
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7126 jessup 14 år siden

Hævnen og senere eller i morgen Mig og Melody.
This is just until June
Gravatar

#7127 Twister 14 år siden

Årets første film skal nu ses. Jeg åbner 2012 med The Tree of Life på Blu-Ray.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7128 Batsy 14 år siden

Twister (7127) skrev:
Årets først film skal nu ses. Jeg åbner 2012 med The Tree of Life på Blu-Ray.

DAMN YOU!?, men lyder som en god start!, har dog ikks set den men af de Mallick film jeg har set så har han kun imponeret:). min var så dog Flag of Our Fathers.

Gravatar

#7129 MMB 14 år siden

Batsy (7125) skrev:
Gangs Of New York

Anmeldelse :)

Har selv genset den for nylig. :)
Gravatar

#7130 Batsy 14 år siden

Foeller (7129) skrev:
Anmeldelse :)

Har selv genset den for nylig. :)

Gav den 8/10 første gang jeg så den, synes den var underholdene og havde en fremragende DD Lewis når dog ikke se hele filmen for vil i seng nu.

Skriv ny kommentar: