#7441 Den planlægger jeg også at få set inden for nærmeste fremtid. Har du tid/lyst, må du gerne skrive anmeldelse i WWS tråden.
Det er en ret god film. Jeg foretrækker klart Bird over Tenebre. De har begge deres momenter, men uhyggen og Argentos signatur - de syrede smukke billeder - er mest fornuftigt udnyttet i Bird. De to minder meget om hinanden, og er næsten mere mysterier end gysere, og af samme årsag tror jeg i aften skal bruges på hvad jeg forventer er en mere uhyggelig sag:
Phenomena
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7441 Den planlægger jeg også at få set inden for nærmeste fremtid. Har du tid/lyst, må du gerne skrive anmeldelse i WWS tråden.
Det er en ret god film. Jeg foretrækker klart Bird over Tenebre. De har begge deres momenter, men uhyggen og Argentos signatur - de syrede smukke billeder - er mest fornuftigt udnyttet i Bird. De to minder meget om hinanden, og er næsten mere mysterier end gysere, og af samme årsag tror jeg i aften skal bruges på hvad jeg forventer er en mere uhyggelig sag:
Phenomena
Interessant. Så må jeg hellere snart få den set. tak for anmeldelsen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#7447 "Of Gods and Men" og "The Return" er de eneste film jeg har set af dem de nævner.
"Gods and men" er fint lille drama. meget langsomt tempo. Den manglede et eller andet for at rigtigt at komme op og ringe hos mig. 7/10
"The Return" var enlig ganske god. Godt skuespil og meget spænende. Desvære fandt jeg ikke slutningen tilfredsstillende. Hvis man forventer nogle svar, bliver man skuffet. 7/10 (Ville være højere med en anden slutning)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#7441 Collateral 14 år siden
#7442 Kisbye 14 år siden
Den planlægger jeg også at få set inden for nærmeste fremtid. Har du tid/lyst, må du gerne skrive anmeldelse i WWS tråden.
#7443 Skeloboy 14 år siden
#7444 samcro 14 år siden
#7445 Kruse 14 år siden
#7446 Collateral 14 år siden
Phenomena
#7447 Skeloboy 14 år siden
Film af Georges Franju:
Eyes Without A Face
Judex
Nuit Rouges
Hollywood-klassikere:
Dark Passage
To Have and Have Not
Odd Man Out
Franske klassikere:
Diary Of A Country Priest
Quai Des Orfevres
Rififi
Nyere world cinema:
Il Divo
Return, The
Uncle Bonmee Who Can Recall His Past Lives
Stumfilm:
Iron Mask, The
People On Sunday
Nyere fransk:
Certified Copy
Of Gods and Men
Diverse:
Kes
Mamma Roma
#7448 Kisbye 14 år siden
Interessant. Så må jeg hellere snart få den set. tak for anmeldelsen.
#7449 Skeloboy 14 år siden
#7450 Kisbye 14 år siden
"Of Gods and Men" og "The Return" er de eneste film jeg har set af dem de nævner.
"Gods and men" er fint lille drama. meget langsomt tempo. Den manglede et eller andet for at rigtigt at komme op og ringe hos mig. 7/10
"The Return" var enlig ganske god. Godt skuespil og meget spænende. Desvære fandt jeg ikke slutningen tilfredsstillende. Hvis man forventer nogle svar, bliver man skuffet. 7/10 (Ville være højere med en anden slutning)