Gravatar

#7431 misuma 14 år siden

NightHawk (7429) skrev:
Uh, fedt! Jeg synes 1'eren er rigtig god inden for sin genre, så er da nysgerrig efter at høre om du også havde samme positive oplevelse? :)

Jeg har et soft spot for Jeepers-filmene. Elsker figuren. Instruktøren har desuden lavet Clownhouse med en ganske ung Sam Rockwell. Denne her film er nok skyld i min klovne-fobi i dag.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7432 NightHawk 14 år siden

Collateral (7430) skrev:
Tja. Fandt den bestemt ikke dårlig, men irriterede mig en smule over hovedkaraktererne nogle steder. Skurken var dog ret cool. Skriver noget mere omfattende når jeg er på pc i stedet for iPod.

Ok. det vil jeg glæde mig til at læse. :)

misuma (7431) skrev:
Jeg har et soft spot for Jeepers-filmene. Elsker figuren.

The Creeper figuren er afgjort en af de mest interessante karakterer/monstre, der har været skabt inden for gysergenren i nyere tid. Elsker hele den mytologi der er bygget op omkring bæstet og som man får et lidt større indblik i i løbet af 2'eren, som faktisk også er en glimrende opfølger.

misuma (7431) skrev:
Instruktøren har desuden lavet Clownhouse med en ganske ung Sam Rockwell. Denne her film er nok skyld i min klovne-fobi i dag.

Jeg har aldrig fået set "Clownhouse", så den vil jeg da lige få skrevet på min huskeliste. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7433 Batsy 14 år siden

Batsy (7427) skrev:
Letters from Iwo Jima

Står fast i mit 10 tal, den er stadig så fantastisk, intens, og så rørende og giver mig kun lyst til at ære de faldne soldater på iwo jima, Japanske og Amerikanske.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7434 Collateral 14 år siden

NightHawk (7432) skrev:
Ok. det vil jeg glæde mig til at læse. :)

Har skrevet lidt i WWS nu.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7435 MOVIE1000 14 år siden

Brugte dagen igår på at se HBO serien Rome på BD, og da jeg er alene hjemme idag vil jeg gøre det samme igen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7436 NightHawk 14 år siden

Collateral (7434) skrev:
Har skrevet lidt i WWS nu.

Tak! :) Jeg skriver lige en kort kommentar derovre. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7437 Riqon 14 år siden

Robin Hood (2010)

Har sat forventningerne lavt ... nu må jeg se...

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7438 Collateral 14 år siden

Kan ikke beslutte mig? Nogle der har lyst til et hurtigt råd?

Phenomena
Tenebre
Bird with the Crystal Plumage
Samurai Assassin
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7439 Collateral 14 år siden

Tenebre
Gravatar

#7440 Twister 14 år siden

The Butterfly Effect (Directors cut)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: