Går ud fra, det er et gensyn? :) Hvis ikke, hvad synes du så om den?
Selvfølgelig er det er gensyn! Det er klart min yndlings disney film og den jeg har set flest gange som barn. Jeg havde den dog kun på en noget slidt vhs udgave så en opgradering til Bluray var passede :)
Bestemt! Det er godt nok en nervepirrende dokumentar, og selvom man godt kan regne ud, hvordan det hele ender, er det alligevel sindssygt spændende at se ham balancere oppe på toppen!
Wangsgaard (7534) skrev:
Selvfølgelig er det er gensyn! Det er klart min yndlings disney film og den jeg har set flest gange som barn. Jeg havde den dog kun på en noget slidt vhs udgave så en opgradering til Bluray var passede :)
Det er også min yndlingsdisneyfilm, og det er også den film, jeg har set flest gange som barn, og jeg havde den også kun som slidt VHS, før jeg købte BD-versionen! :)
Det er også min yndlingsdisneyfilm, og det er også den film, jeg har set flest gange som barn, og jeg havde den også kun som slidt VHS, før jeg købte BD-versionen! :)
Jeg stod i fuldstændig samme situation som dig. Du kan tro hårene rejste sig allerede ved første scene! :)
Jeg stod i fuldstændig samme situation som dig. Du kan tro hårene rejste sig allerede ved første scene! :)
Hehe, den første scene er jo også fuldstændig fantastisk. Musicalen kan i øvrigt også stærkt anbefales, hvis man er til sådan noget pjat! :P
Jeg kan faktisk bedre lide de danske stemmer i Løvernes Konge. Er sikkert farvet pga. nostalgi, minder og den slags, men den rører mig sgu mere. Løvernes Konge var i øvrigt også den første film, jeg så i biografen. Jeg kommer aldrig over
Jeg er også totalt farvet pga. nostalgi, og især Peter Bellis stemmelægning står ud. Dog kan jeg ikke klare de danske oversættelser af sangene som "Føl hvordan dit liv bliver fyldt" "En verden af liv", og hvad de nu ellers hedder. :) I sidste ende foretrækker jeg nok det originale sprog, selvom jeg et vokset op med den danske version. :)
#7531 Collateral 14 år siden
Fedt at du lige fik Ordet med. Gertrud kan jeg nu rigtig godt lide, men du må jo lige skrive når du har set en eller flere af filmene.
#7532 NightHawk 14 år siden
Det skal jeg nok gøre. :)
#7533 Troels 14 år siden
Det må man sige, den var en fornøjelse at se.
#7534 Wangsgaard 14 år siden
#7535 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7536 MMB 14 år siden
Bestemt! Det er godt nok en nervepirrende dokumentar, og selvom man godt kan regne ud, hvordan det hele ender, er det alligevel sindssygt spændende at se ham balancere oppe på toppen!
#7537 Broomie 14 år siden
#7538 MMB 14 år siden
Hehe, den første scene er jo også fuldstændig fantastisk. Musicalen kan i øvrigt også stærkt anbefales, hvis man er til sådan noget pjat! :P
#7539 IK 14 år siden
#7540 MMB 14 år siden
I sidste ende foretrækker jeg nok det originale sprog, selvom jeg et vokset op med den danske version. :)