Gravatar

#7531 Collateral 14 år siden

NightHawk (7530) skrev:
Jeg glæder mig i hvert fald til endelig at få taget hul på Dreyers film og håber da på at "Gertrud" også vil falde i min smag. :)

Fedt at du lige fik Ordet med. Gertrud kan jeg nu rigtig godt lide, men du må jo lige skrive når du har set en eller flere af filmene.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7532 NightHawk 14 år siden

Collateral (7531) skrev:
Fedt at du lige fik Ordet med. Gertrud kan jeg nu rigtig godt lide, men du må jo lige skrive når du har set en eller flere af filmene.

Det skal jeg nok gøre. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7533 Troels 14 år siden

Foeller (7526) skrev:
Genialitet.

Det må man sige, den var en fornøjelse at se.
Gravatar

#7534 Wangsgaard 14 år siden

Foeller (7521) skrev:
Går ud fra, det er et gensyn? :)
Hvis ikke, hvad synes du så om den?

Selvfølgelig er det er gensyn! Det er klart min yndlings disney film og den jeg har set flest gange som barn. Jeg havde den dog kun på en noget slidt vhs udgave så en opgradering til Bluray var passede :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7535 elwood 14 år siden

The Artist i aften, for mig selv da jeg ikke har kunne finde nogen som ville med mig ind.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7536 MMB 14 år siden

Troels (7533) skrev:
Det må man sige, den var en fornøjelse at se.

Bestemt! Det er godt nok en nervepirrende dokumentar, og selvom man godt kan regne ud, hvordan det hele ender, er det alligevel sindssygt spændende at se ham balancere oppe på toppen!

Wangsgaard (7534) skrev:
Selvfølgelig er det er gensyn! Det er klart min yndlings disney film og den jeg har set flest gange som barn. Jeg havde den dog kun på en noget slidt vhs udgave så en opgradering til Bluray var passede :)

Det er også min yndlingsdisneyfilm, og det er også den film, jeg har set flest gange som barn, og jeg havde den også kun som slidt VHS, før jeg købte BD-versionen! :)
Gravatar

#7537 Broomie 14 år siden

Foeller (7536) skrev:

Det er også min yndlingsdisneyfilm, og det er også den film, jeg har set flest gange som barn, og jeg havde den også kun som slidt VHS, før jeg købte BD-versionen! :)

Jeg stod i fuldstændig samme situation som dig. Du kan tro hårene rejste sig allerede ved første scene! :)
Gravatar

#7538 MMB 14 år siden

broomie (7537) skrev:
Foeller (7536) skrev:

Jeg stod i fuldstændig samme situation som dig. Du kan tro hårene rejste sig allerede ved første scene! :)

Hehe, den første scene er jo også fuldstændig fantastisk. Musicalen kan i øvrigt også stærkt anbefales, hvis man er til sådan noget pjat! :P
Gravatar

#7539 IK 14 år siden

Jeg kan faktisk bedre lide de danske stemmer i Løvernes Konge. Er sikkert farvet pga. nostalgi, minder og den slags, men den rører mig sgu mere. Løvernes Konge var i øvrigt også den første film, jeg så i biografen. Jeg kommer aldrig over
Mufasas død.
Dybt tragisk.
Gravatar

#7540 MMB 14 år siden

Jeg er også totalt farvet pga. nostalgi, og især Peter Bellis stemmelægning står ud. Dog kan jeg ikke klare de danske oversættelser af sangene som "Føl hvordan dit liv bliver fyldt" "En verden af liv", og hvad de nu ellers hedder. :)
I sidste ende foretrækker jeg nok det originale sprog, selvom jeg et vokset op med den danske version. :)

Skriv ny kommentar: