Jeg er mere til de originale stemmer, til trods for, at jeg har set den 100+ gange med danske. Fik forresten noget af et chok, da Darth Vaders stemme kom ud af højtalerne, første gang Mufasa talte :D!!
Det gamle Disney Sjov ser jeg kun på Dansk, har faktisk ikke en gang rigtig hørt andet.
Gjorde de ikke også mere ud af stemmerne i de gode gamle dage? Aristocats, Junglebogen og 101 Dalmatiner er jo også fede på dansk. Nu til dags føler jeg, at der er mangel på indlevelse. Det føles nærmest som om, at de bare læser replikkerne op.
Jeg er også totalt farvet pga. nostalgi, og især Peter Bellis stemmelægning står ud. Dog kan jeg ikke klare de danske oversættelser af sangene som "Føl hvordan dit liv bliver fyldt" "En verden af liv", og hvad de nu ellers hedder. :) I sidste ende foretrækker jeg nok det originale sprog, selvom jeg et vokset op med den danske version. :)
Har det lidt på samme måde men jeg kan dog alle sangene på dansk så der kan jeg synge med på :)
Nevøen har også lige fået den på dvd så der skal den jo ses på dansk, men generelt så ser jeg de gamle disney film på dansk :)
#7541 IK 14 år siden
#7542 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7543 Broomie 14 år siden
#7544 IK 14 år siden
Gjorde de ikke også mere ud af stemmerne i de gode gamle dage? Aristocats, Junglebogen og 101 Dalmatiner er jo også fede på dansk. Nu til dags føler jeg, at der er mangel på indlevelse. Det føles nærmest som om, at de bare læser replikkerne op.
#7545 Riqon 14 år siden
+ 1
#7546 Kruse 14 år siden
#7547 Twister 14 år siden
#7548 Kisbye 14 år siden
#7549 Steffan Rasmussen 14 år siden
Enjoy.
#7550 Wangsgaard 14 år siden
Har det lidt på samme måde men jeg kan dog alle sangene på dansk så der kan jeg synge med på :)
Nevøen har også lige fået den på dvd så der skal den jo ses på dansk, men generelt så ser jeg de gamle disney film på dansk :)