Gravatar

#7541 IK 14 år siden

Jeg foretrækker generelt også originalt sprog, men Løvernes Konge er undtagelsen.
Gravatar

#7542 elwood 14 år siden

Det gamle Disney Sjov ser jeg kun på Dansk, har faktisk ikke en gang rigtig hørt andet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7543 Broomie 14 år siden

Jeg er mere til de originale stemmer, til trods for, at jeg har set den 100+ gange med danske. Fik forresten noget af et chok, da Darth Vaders stemme kom ud af højtalerne, første gang Mufasa talte :D!!
Gravatar

#7544 IK 14 år siden

elwood (7542) skrev:
Det gamle Disney Sjov ser jeg kun på Dansk, har faktisk ikke en gang rigtig hørt andet.

Gjorde de ikke også mere ud af stemmerne i de gode gamle dage? Aristocats, Junglebogen og 101 Dalmatiner er jo også fede på dansk. Nu til dags føler jeg, at der er mangel på indlevelse. Det føles nærmest som om, at de bare læser replikkerne op.
Gravatar

#7545 Riqon 14 år siden

+ 1
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7546 Kruse 14 år siden

I aften bliver det nok til "Jurassic Park" på BD. Det er godt nok mange år siden at jeg sidst så den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7547 Twister 14 år siden

Ultimo tango a Parigi
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7548 Kisbye 14 år siden

Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7549 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kisbye (7548) skrev:
Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring

Enjoy.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7550 Wangsgaard 14 år siden

Foeller (7540) skrev:
Jeg er også totalt farvet pga. nostalgi, og især Peter Bellis stemmelægning står ud. Dog kan jeg ikke klare de danske oversættelser af sangene som "Føl hvordan dit liv bliver fyldt" "En verden af liv", og hvad de nu ellers hedder. :)
I sidste ende foretrækker jeg nok det originale sprog, selvom jeg et vokset op med den danske version. :)

Har det lidt på samme måde men jeg kan dog alle sangene på dansk så der kan jeg synge med på :)

Nevøen har også lige fået den på dvd så der skal den jo ses på dansk, men generelt så ser jeg de gamle disney film på dansk :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: