Inception følte jeg var en film, der virkelig mistede meget ved gensyn..
utyske (7790) skrev:
Helt enig.
Navarre3 (7791) skrev:
Specielt på en 32 - 40" skærm virker den ret kedelig og så går det op for en af historien måske heller ikke er så god alligevel - sådan havde jeg det ved gensynet for nogen tid siden. Kan ellers god lide Nolan, men ift. fx "The Prestige" taber den hurtigt pusten ved gensyn :-/
SIR Ridley Scott (7792) skrev:
#7791 Håber han vender tilbage til essensen af intrikate plotfortællinger, som han virkelig har evnerne til at håndtere, uden for meget udenomsgejl.
Og du er bestemt ikke alene om at holde af 'Inception' og 'TDK'. Begge film er mesterværker i min bog.
The Dark knight vandt for mig i gensyn, fortrækker den os fremfor Inception. The Prestige gik desværre lidt ned i gensyn, da den var fantastisk første gang man så den. Man kan ikke ramme plet værd gang, og Nolan har sådan set ramt nok plet for at jeg vil se filmen igen og igen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Project Management: Leading A Project Team Performance Review - Part One: Every Manager's Nightmare Performance Review - Part Two: Every Appraisee's Dream
Og du er bestemt ikke alene om at holde af 'Inception' og 'TDK'. Begge film er mesterværker i min bog.
Og jeg er også enig her :) Ikke overraskende, men jeg er heller ikke her for at overraske nogen :) Nolan synes jeg håndterer både de små og store film til perfektion. Dét kan man vist ikke sige om ret mange.
#7801 Skeloboy 13 år siden
Og enig:)
#7802 BN 13 år siden
#7803 Batsy 13 år siden
The Dark knight vandt for mig i gensyn, fortrækker den os fremfor Inception. The Prestige gik desværre lidt ned i gensyn, da den var fantastisk første gang man så den. Man kan ikke ramme plet værd gang, og Nolan har sådan set ramt nok plet for at jeg vil se filmen igen og igen.
#7804 IK 13 år siden
Rettelse. I vores bøger. ;)
#7805 Collateral 13 år siden
Ved ikke om jeg vil bruge ordet mesterværker, men jeg synes det er virkelig gode film begge to, som ikke har tabt ved gensyn for mig.
#7806 Takfornu 13 år siden
Project Management: Leading A Project Team
Performance Review - Part One: Every Manager's Nightmare
Performance Review - Part Two: Every Appraisee's Dream
#7807 Babo84 13 år siden
Og jeg er også enig her :) Ikke overraskende, men jeg er heller ikke her for at overraske nogen :) Nolan synes jeg håndterer både de små og store film til perfektion. Dét kan man vist ikke sige om ret mange.
#7808 Zombi 13 år siden
#7809 Åkepool 13 år siden
Arh, kom nu med et eller andet helt vildt overraskende :)
#7810 Batsy 13 år siden
Han kan inderst godt lide Batman og Robin!!!! :O