Gravatar

#7841 Takfornu 13 år siden

knipsknips (7839) skrev:
Casablanca - BD For første gang!

Glæd dig - det bliver ikke sidste gang du ser den :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7842 knipsknips 13 år siden

I aften står den på Chronicle i biocity Odense :)
Gravatar

#7843 MOVIE1000 13 år siden

Alexander senere til at pakke og sove til :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7844 MMB 13 år siden

La leggenda del pianista sull'oceano (The Legend of 1900)
Gravatar

#7845 BN 13 år siden

Foeller (7844) skrev:
La leggenda del pianista sull'oceano (The Legend of 1900)

Anmeldelse kræves!

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7846 MMB 13 år siden

BN (7845) skrev:
Anmeldelse kræves!

;-)

Synes ellers din anmeldelse er ret god. :)

Men jeg skal nok skrive en på et tidspunkt. :)
Gravatar

#7847 MMB 13 år siden

Amarcord
Gravatar

#7848 BN 13 år siden

Foeller (7846) skrev:
BN (7845) skrev:
Anmeldelse kræves!

;-)

Tak. :-)

Men DU skal anmelde den forlængede udgave. ;-) ... Måske kan du finde en oversigt over de tilføjede scener og så kommentere et par af disse i din anmeldelse?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7849 MMB 13 år siden

BN (7848) skrev:
Foeller (7846) skrev:
BN (7845) skrev:
Anmeldelse kræves!

;-)

Tak. :-)

Men DU skal anmelde den forlængede udgave. ;-) ... Måske kan du finde en oversigt over de tilføjede scener og så kommentere et par af disse i din anmeldelse?

Detaljer om The Legend of 1900, den forlængede version:

Så vidt jeg kan læse mig frem til, er der ikke strikket en ny plotlinje ind i den forlængede version af The Legend of 1900. Dog er filmen vist klippet en del anderledes, og mange scener er blevet klippet ned i den korte version. Derudover får vi også nogle flere detaljer om 1900's barndom i den forlængede version. Vi hører bl.a., at 1900 var lidt af en ballademager i sine unge dage. ;) Vi hører også lidt om 1900's evne til at læse andre folk og hans evner til at forstå, hvad andre føler, blot ved at kigge på dem.
Der er også nogle scener med nogle ret humoristiske elementer, som ikke er med i den korte version. Bl.a. 1900, som giver et interview til en statsmand, som kun rejser på 3. klasse for at høre 1900. I dette interview fyrer 1900 vist en joke eller to af sted, som absolut intet har med virkeligheden at gøre. Der er også nogle ekstra komiske elementer i den afsluttende scene samt i klaverduellen. (Jeg gider ikke opremse de forskellige jokes, da de ikke er sjove på tekst alene.)

Når jeg læser, hvad de ekstra scener i den forlængede version indeholder, så vil jeg ikke sige, det er et must for filmen, selvom vi dog bliver klogere på nogle detaljer om især 1900. Det er dog ikke til at sige, hvor meget filmens flow er ændret fra den forlængede version til den korte, men så vidt jeg kan læse mig til, skulle der være ret stor forskel. :)
Gravatar

#7850 Takfornu 13 år siden

8 1/2 eller La dolce vita ... Italiensk bliver uanset hvad ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: