Jeg glemte det helt, men jeg vil prøve om jeg ikke kan få skrevet par korte ord om den senere i aften.
Det lyder godt. :)
Og hvis du ikke lige har tid i aften, så kan du jo evt. bare skrive lidt om filmen en af de kommende dage. Det er ikke noget der haster. Er blot nysgerrig efter at høre din mening, da jeg selv holder rigtig meget af "Monster. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Og hvis du ikke lige har tid i aften, så kan du jo evt. bare skrive lidt om filmen en af de kommende dage. Det er ikke noget der haster. Er blot nysgerrig efter at høre din mening, da jeg selv holder rigtig meget af "Monster. :)
Det er også en god film!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7851 Kruse 13 år siden
#7852 Åkepool 13 år siden
Hey! The sheriff's a nig...
God fornøjelse :)
#7853 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Mand, Matthew McConaugheys figur er en douche... haha.
#7854 Kruse 13 år siden
#7855 Takfornu 13 år siden
The Cruel Sea - www.imdb.com/title/tt0045659/
The Bad and the Beautiful - www.imdb.com/title/tt0044391/
#7856 NightHawk 13 år siden
Hvis det er filmen med Charlize Theron, må du meget gerne skrive et par ord om den. :)
#7857 Steffan Rasmussen 13 år siden
#7858 Kruse 13 år siden
Jeg glemte det helt, men jeg vil prøve om jeg ikke kan få skrevet par korte ord om den senere i aften.
#7859 NightHawk 13 år siden
Det lyder godt. :)
#7860 Collateral 13 år siden
Det er også en god film!