Gravatar

#7881 Batsy 13 år siden

Goddamit computer "Cartman voice", har min mors com, og den er ufattelig langsom, i forhold til min. Så er lidt utålmodig, når jeg insender og der går for lang tid, til at indlægget kommer op... Ergo jeg trykker mere end en gang :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7882 Batsy 13 år siden

Goddamit computer "Cartman voice", har min mors com, og den er ufattelig langsom, i forhold til min. Så er lidt utålmodig, når jeg insender og der går for lang tid, til at indlægget kommer op... Ergo jeg trykker mere end en gang :P

Gravatar

#7883 Batsy 13 år siden

Kan ikke rette mine dobbelt post, til at det er en dobbelt post. Sorry guys på forhånd, i will try to be patience, internet explorer er da os noget omgang bæ.

Gravatar

#7884 Kruse 13 år siden

Recount
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7885 Takfornu 13 år siden

Kruse (7884) skrev:
Recount
- Den er ganske underholdende - Anmeldte den til den gamle udgave af Cinefil, men bl.a. den anmeldelse gik desværre tabt på den gamle server.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7886 MMB 13 år siden

Braveheart
Gravatar

#7887 Takfornu 13 år siden

SAW 7
Gravatar

#7888 Collateral 13 år siden

Navarre3 (7887) skrev:
SAW 7

Den eneste af filmene jeg mangler at få set. Har nu heller ikke den vilde lyst. Men før eller siden skal det nok blive gjort.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7889 Kruse 13 år siden

Navarre3 (7885) skrev:
- Den er ganske underholdende - Anmeldte den til den gamle udgave af Cinefil, men bl.a. den anmeldelse gik desværre tabt på den gamle server.

Den var bestemt også ganske underholdende, og giver et glimrende indblik ind i en kaotisk situation i amerikansk politik.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7890 Takfornu 13 år siden

Og så er den endda til dels sand, hvilket gør den endnu mere underholdende :)

Skriv ny kommentar: