#784 jeg har set sæson 1 og 2, skal igang emd 3eren efter filmene jeg så Stargate Atlantis imellem Stargate SG-1 sæson 9 og 10 da jeg ville gemme Sæson 10 til vinterferien samt filmene
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#777 - Dancer In The Dark er jeg helt vild med. My Fair Lady og Sound of Music vil jeg give 3/6. My Fair Lady er kun pga. Hepburn og Sound of Music er kun pga. barndoms-begejstring. Resten er på 1/6 eller 2/6
#779 - har faktisk kun set den utroligt dårlige An American In Paris, hvor en af de tre, har lavet musik til. Og jeg skrev også. "endnu ikke set". Men der er også kun meget få musicals, jeg kunne finde på at se: White Christmas, Rocky Horror Picture Show...
Måske har jeg bare ikke forstået ideen i musicals og mangler at se lyset...faktum er, at jeg kun har set én, Dancer In The Dark, som jeg sådan rigtig kunne lide. Og ja, har set mere end 10 musicals.
EDIT: og det er de 10 oscarvindende musicals samt: Dancer In The Dark, Pigen Med Paraplyerne, Singin' In The Rain, Sommer I Tyrol, Sweeney Todd, Funny Face, Grease, Bugsy Malone
Og kom lige i tanke om, at jeg ikke inkludere animerede film her, for dem har jeg det slet ikke så svært med.
#785 ahh well, er også den nye stagate universe, finder dog den meget kedeligt i forhold til de andre. Men er hvis en film mere unde opsejling kunne jeg læse på imdb. De har vist holdt den lidt tilbage pga universe serien skulde ha en chance.
#787 ja jeg har hørt lidt om SGU skulle være lidt kedelig, men jeg vil give den en chance når den udkommer på dvd. hvilken serie skulle filmen være baseret på?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#781 filmz-Utyske 14 år siden
Din stakkel. ;)
#782 Highland Park 14 år siden
Hvis du mener István Szabós "Sunshine", så har jeg også ondt af dig. ;)
Boyles film har jeg endnu ikke set.
#783 MOVIE1000 14 år siden
#784 Geekalot 14 år siden
#785 MOVIE1000 14 år siden
jeg så Stargate Atlantis imellem Stargate SG-1 sæson 9 og 10 da jeg ville gemme Sæson 10 til vinterferien samt filmene
#786 Skeloboy 14 år siden
#779 - har faktisk kun set den utroligt dårlige An American In Paris, hvor en af de tre, har lavet musik til. Og jeg skrev også. "endnu ikke set". Men der er også kun meget få musicals, jeg kunne finde på at se: White Christmas, Rocky Horror Picture Show...
Måske har jeg bare ikke forstået ideen i musicals og mangler at se lyset...faktum er, at jeg kun har set én, Dancer In The Dark, som jeg sådan rigtig kunne lide. Og ja, har set mere end 10 musicals.
EDIT: og det er de 10 oscarvindende musicals samt: Dancer In The Dark, Pigen Med Paraplyerne, Singin' In The Rain, Sommer I Tyrol, Sweeney Todd, Funny Face, Grease, Bugsy Malone
Og kom lige i tanke om, at jeg ikke inkludere animerede film her, for dem har jeg det slet ikke så svært med.
#787 Geekalot 14 år siden
De har vist holdt den lidt tilbage pga universe serien skulde ha en chance.
#788 MOVIE1000 14 år siden
#789 Batsy 14 år siden
#790 evermind 14 år siden