Filmaften igår med 2 gamle klassekammerater, vi så ialt 3 film.
Brüno (Dejlig film inden man skal spise flute og pølser)
Thor BD (Den havde de aldrig set og de synes den var rigtig fed, den røg på en anden plads mhs til marvel film for dem, på en første plads har de Iron Man, men Thor ligger nu stadig på en første pldas hos mig ;))
Your Highness BD (Den faldt i god jord hos dem, og den var helt klart bedre når man ser den sammen med nogle :)
Alle sammen nogle jeg havde valgt, de kunne også have valgt Abernes planet oprindelsen eller Braindead i den stak jeg havde fundet, jeg kan ligeså godt droppe at tage andre genre, dem gider de ikke :\ Men vi havde en hyggelig ogisær sjov aften :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#8031 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
#8032 knipsknips 13 år siden
#8033 Richard Burton 13 år siden
[url= dammit[/url]
#8034 knipsknips 13 år siden
#8035 Twister 13 år siden
#8036 MOVIE1000 13 år siden
Brüno (Dejlig film inden man skal spise flute og pølser)
Thor BD (Den havde de aldrig set og de synes den var rigtig fed, den røg på en anden plads mhs til marvel film for dem, på en første plads har de Iron Man, men Thor ligger nu stadig på en første pldas hos mig ;))
Your Highness BD (Den faldt i god jord hos dem, og den var helt klart bedre når man ser den sammen med nogle :)
Alle sammen nogle jeg havde valgt, de kunne også have valgt Abernes planet oprindelsen eller Braindead i den stak jeg havde fundet, jeg kan ligeså godt droppe at tage andre genre, dem gider de ikke :\ Men vi havde en hyggelig ogisær sjov aften :)
#8037 Batsy 13 år siden
Haha :D
#8038 Takfornu 13 år siden
#8039 Takfornu 13 år siden
#8040 Zombi 13 år siden