Lad være med det!, den film og 2'eren skal overhovedet ikke ses, medmindre du ser dem fordi du har lyst og du godt ved den ikke har noget med Alien universet og predator universet at gøre! Har valgt at tage de 2 film ud af min samling, og måske give dem væk eller tag lidt for dem længere, pga jeg har set dem før men os da de begynder op for mig hvor ringe de er :P
Naah jeg er ret vild emd AVP, dog ikke 2eren selvom den var bedre ved sidste gensyn så vidt je ghusker.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Tja. Jeg synes nu godt om isbjørnene... Måske er det bare fordi det er Ian McKellen der ligger stemme til :)
De var rigtig flotte, men i samlingen til Transformers, så burde den altså have vundet. Men igen, så er Ian Mckellen awesome men Peter Cullen har altså os en fantastisk stemme!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#8081 Richard Burton 13 år siden
Whoever wins ..... we loose!
Endelig en trailer som holder, hvad den lover!
#8082 MOVIE1000 13 år siden
Naah jeg er ret vild emd AVP, dog ikke 2eren selvom den var bedre ved sidste gensyn så vidt je ghusker.
#8083 Skeloboy 13 år siden
Mens der skal spises pizza, fritter og drikkes cola :)
#8084 Batsy 13 år siden
Movie1000 your breaking my heart!
#8085 MOVIE1000 13 år siden
The rules were clear.
Game over!
#8086 Batsy 13 år siden
#8087 Collateral 13 år siden
Jeg kan virkelig godt lide bøgerne og filmen er nu heller ikke så slem.
#8088 Ericmase 13 år siden
Enig, men jeg kan stadig ikke fatte hvordan det kan være at den film vandt for bedste visuelle effekter dengang i Oscar-afdelingen! ;(
#8089 Collateral 13 år siden
Tja. Jeg synes nu godt om isbjørnene... Måske er det bare fordi det er Ian McKellen der ligger stemme til :)
#8090 Batsy 13 år siden
De var rigtig flotte, men i samlingen til Transformers, så burde den altså have vundet. Men igen, så er Ian Mckellen awesome men Peter Cullen har altså os en fantastisk stemme!