Gravatar

#8071 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Jeg synes nu deres serieudvalg er ret stort, så'en ved første øjenkast. Uanset hvad, så har de i hvert fald en kunde i mig.

Om markedet er til det, må tiden vise, men der findes jo masser af streamingmuligheder allerede nu: ViaPlay, CDON, YouSee, Zentropa o.s.v. Hvad jeg er mest bekymret for, er udvalget og prisen, fordi det er jo dyrere at streame film i Danmark, end at gå i Blockbuster og leje dem og køb af film er også åndsvagt dyrt. Jeg gav vistnok 169 kr. for en film på iTunes i HD-udgave.

Men kvaliteten fejler bestemt ikke noget hos NetFlix, selv når der er tale om SD og ikke HD.
Gravatar

#8072 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (8062) skrev:
Det er på BD og jeg synes det var de ekstra penge værd, mhs til lyden men især billedet er rigtig flot. Ekstramaterialet er dog ret tyndt, i forhold til de 2 disk DVD udgivelser, jeg havde før. Men du som er en Hans Zimmer fan vil helt sikkert nyde hans musik med det anlæg ;)

Hehe bestemt! Sætter den altid højt på, især når jeg ved at composeren er god!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8073 tiany 13 år siden

Master and commander
Valar morghulis
Gravatar

#8074 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

PJ20
Gravatar

#8075 Collateral 13 år siden

Jeg så en god film i går: Revolutionary Road. Den var fremragende. Smuk. Smertelig. Engagerende. En oplevelse af bedste kaliber. Der er velsagtens ikke mange der tvivler på DiCaprio og Winslets evner, men ved hjælp af et virkelig stærkt manuskript med nogle sindssygt rammende replikker, gjorde både de og særligt også David Harbour, et fremragende arbejde i filmen.

6/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8076 Lord Beef Jerky 13 år siden

#8075 Hear hear!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8077 Ericmase 13 år siden

Skal nu se "The Bourne Ultimatum" på DVD. Jubii :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8078 Zombi 13 år siden

De bliver vidst til to meget forskellige film i aften:

The Funeral Party (Get Low) & Huden jeg bor i
Gravatar

#8079 MOVIE1000 13 år siden

Tager lige en Predator kavalkade og det ende nok også med Alien filmene og AVP inden jeg får mig taget sammen til at se Prometheus. Har ingen forventninger overhovedet, Alien universet siger mig ikke så meget, men er tilgengæld vild med genren, så jeg er spændt og satser en halv dagsløn på at blive overrasket ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8080 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (8079) skrev:
AVP

Lad være med det!, den film og 2'eren skal overhovedet ikke ses, medmindre du ser dem fordi du har lyst og du godt ved den ikke har noget med Alien universet og predator universet at gøre! Har valgt at tage de 2 film ud af min samling, og måske give dem væk eller tag lidt for dem længere, pga jeg har set dem før men os da de begynder op for mig hvor ringe de er :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: