Gravatar

#811 filmz-Martychris 14 år siden

Nu ser jeg ikke Desperate housewives, så det vidste jeg ikke. Så ham også i The trigger effect, som godt nok var lidt af et flop men et udemærket flop...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#812 dyg 14 år siden

Dammit, Janet! Jeg skal da se Rocky Horror Picture Show.. Og derefter skal jeg måske bygge en snemand sammen med Alferd Packer (aka. Cannibal The Musical).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#813 wiseguy 14 år siden

Vil forsøge at overtale fruen til at se "The Wrestler" på BD. Den har vi stadig til gode.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#814 filmz-Martychris 14 år siden

Skal se Hot Shots 2 part deux...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#815 wimmie 14 år siden

nayze (812) skrev:
Dammit, Janet! Jeg skal da se Rocky Horror Picture Show.. Og derefter skal jeg måske bygge en snemand sammen med Alferd Packer (aka. Cannibal The Musical).

Ville være et lækkert dobbeltprogram ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#816 MOVIE1000 14 år siden

Jeg har en lille Saw kavalkade, er igang med 1eren og skal se Saw VI på søndag hvor jeg er alene hjemme :D

så har ejg også lige købt De unge år for 30 kr, traileren så ud til at være mere interresant end hvad man ellers har set fra dansk film, så den vil jeg se efter saw.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#817 Nicki52 14 år siden

Den er også en okay film. Det er Lars von Trier som fortæller. Jeg har den herhjemme og ser den en gang om måneden.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#818 Åkepool 14 år siden

#817 - Den må da være mere end bare en okay film, hvis du ser den en gang om måneden? Ikke engang et mesterværk gad jeg se en gang om måneden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#819 filmz-Bruce 14 år siden

Benway (807) skrev:
"To Live and Die in L.A." så der er dømt 80'er action med benvarmere, stramme cowboybukser og åbne skjorter. :)

[url= :) [/url] Så er der dømt biljagt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#820 Benway 14 år siden

#819 Det må man sige. :)

Det er stadig er virkelig god film, og selvom det næppe er Friedkins bedste film, så er det måske hans mest skamløst underholdende. For mig er den næsten en guilty pleasure, men jeg føler mig nu alligevel ikke så skyldig endda. ;)

Gad godt have set den på BD, men dvd'en var faktisk ret pæn.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: