Gravatar

#8221 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg tror jeg prøver BD'en af filmen en dag... jeg har kun set den på japansk med latterligt hurtige undertekster, og på engelsk med undertekster der ikke passede, til det der blev sagt =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8222 Steffan Rasmussen 13 år siden

Skulle have set Once Upon a Time in the West på BD, men kan skisme ikke få afspilleren til at afspille, efter at have set Paramount logoet og valgt sprog.

Nogen der har prøvet noget lignende?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8223 Richard Burton 13 år siden

#8222 Jep. Skulle have spillet Gladiator for de små i weekenden og efter jeg har nået menuen og trykker play, er der bare sort skærm. Har prøvet alt. Der sker intet. Det må være Axelmusic syndromet. Ligeså snart Axel går konkurs, stopper alle discs med at virke indenfor kort tid.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#8224 elwood 13 år siden

Axel "Execute order 66"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8225 Richard Burton 13 år siden

Et eller andet med lesbiske kvinder!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#8226 Highland Park 13 år siden

Lord Beef Jerky (8221) skrev:
... på engelsk med undertekster der ikke passede, til det der blev sagt =(
Syret... Så du den med dubbing og undertekster på samme tid?

Hvis du alligevel skulle få lyst til at købe UK-dvdudgivelsen, skal du bare være opmærksom på følgende:
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=568 skrev:
GENERAL NOTES:
Regarding subtitle sync problems with some release:
- The easiest way to tell the difference between the two R2 UK versions, is that the older one with the audio delay has no BBFC logo on the spine, the newer one without any audio synch problems does have the BBFC logo on the spine.

utyske (8219) skrev:
Aah, det er åbenbart en opskaleret udgave af den oprindelige film og det er kun 2.0, der reelt er i HD.
Typisk!
Det bemærkede jeg slet ikke. Jeg lynskimmede bare et par omtaler, eftersom jeg ikke har en BD-afspiller.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8227 Lord Beef Jerky 13 år siden

#8226 Jep... det engelske lydspor var sat ret dårligt ind, så undertekster var en nødvendighed. Jeg glæder mig til at se den "ordentligt" på en eller anden måde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8228 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Ghost in the Shell har virkelig haft et sært liv på hjemmemarkedet. Mit første møde med den, var den danske dvd-udgivelse, hvor lyden var helt ude af sync på begge skiver, jeg fik fat i.

Så købte jeg senere en bedre udgave, hvor der kun var stereolyd på og opgraderede den til den australske udgave, jeg har nu, hvor der er DTS på.

Dens liv på BD ser ud til at være mindst ligeså fucked up, da folk ofte anbefaler den japanske udgave, men den koster over 300 kr. hos amazon.co.uk, så jeg ender nok bare med at holde fast i min dvd-udgivelse, indtil der kommer en fornuftig udgave i vesten eller jeg drikker mig fuld en dag og bestiller den japanske.
Gravatar

#8229 Batsy 13 år siden

Fast and furious 4

Tror jeg skal anskaffe mig 4'eren, 5'eren på BD de andre haster ikke, da de ikke har et særligt godt replay value.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8230 Collateral 13 år siden

The Red Shoes

Edit: Ikke alligevel. Turde ikke lige starte med at se en 4:3 film på det nye tv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: