Ikke i aften. Jeg ender alligevel altid ovre ved computeren, hver gang jeg ser Spanien spille, så i aften vælger jeg helt at lade vær med at se deres kamp.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#35 Du valgte helt korrekt, det var en frygtelig kamp. Jeg fortryder lidt, at jeg ikke så en film. Det skal jeg dog nu, det bliver til God Bless America
Har lige downloadet Just Married. Den ser rigtig sjov ud. Den handler om to der lige er blevet gift og så rejser de rundt i europa. Den er med Ashton Kutcher. Glæder mig til at se den.
Har lige downloadet Just Married. Den ser rigtig sjov ud. Den handler om to der lige er blevet gift og så rejser de rundt i europa. Den er med Ashton Kutcher. Glæder mig til at se den.
Downloading er ikke cool, og det er ikke noget, man skal skrive om her på filmz.dk
#8231 Kruse 13 år siden
#8232 Åkepool 13 år siden
Hvad! Skal du ikke se semifinale?
#8233 Kruse 13 år siden
Ikke i aften. Jeg ender alligevel altid ovre ved computeren, hver gang jeg ser Spanien spille, så i aften vælger jeg helt at lade vær med at se deres kamp.
#8234 Åkepool 13 år siden
Jeg må indrømme at jeg da også overvejer at sætte en film på, eller at gå igang med "Breaking bad" som jeg endnu har tilgode.
#8235 Kruse 13 år siden
#8236 bhs 13 år siden
Du valgte helt korrekt, det var en frygtelig kamp. Jeg fortryder lidt, at jeg ikke så en film. Det skal jeg dog nu, det bliver til God Bless America
#8237 MallePalle 13 år siden
#8238 MOVIE1000 13 år siden
#8239 Ericmase 13 år siden
Hun er da ikke frmmed livsform, er hun? :O
#8240 Skeloboy 13 år siden
Downloading er ikke cool, og det er ikke noget, man skal skrive om her på filmz.dk